search
menu

هتل Galevi apartmani Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Galevi apartmanı Istanbul
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان گالوی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان گالوی استانبول با جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Galevi apartmanı Istanbul


هتل‌آپارتمان گالوی یکی از محل‌های اقامت یک ستاره خوب و موردتوجه در شهر استانبول است که در منطقه عمرانیه واقع‌شده و برای سفرهای چندروزه مخصوصاً برای سفرهای کاری یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. این هتل‌آپارتمان شامل محل خواب در شب و صبحانه برای شروع روزی عالی است. با توجه به این‌که این هتل‌آپارتمان تا پل شهدای ۱۵ جولای ۷ کیلومتر و تا برج دختر ۸ کیلومتر فاصله دارد، به‌راحتی می‌توانید در عرض چند دقیقه پیاده‌روی یا مسافت کوتاه به‌وسیله تاکسی به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین از پنجره‌های موجود در این هتل‌آپارتمان می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ در محوطه هتل را تماشا کنید و اینکه تا کاخ دلمه باغچه نیز حدود ۹ کیلومتر فاصله خواهید داشت، اینجا یکی از جاذبه‌های بسیار دیدنی و مشهور در شهر استانبول است که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود، حتی برخی از جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ بیگلربیگی، موزه پرا، موزه معصومیت و مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه از طریق ترانسفر گشت یا تاکسی‌های شهری یا مترو قابل‌دسترس هستند، زیرا ایستگاه تراموای تکسیم تا هتل Galevi apartmanı Istanbul فاصله اندکی دارد و از این طریق می‌توانید به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه صبیحه گوکچن بوده که با ۲۲ کیلومتر فاصله از این هتل‌آپارتمان از طریق شاتل فرودگاهی در هر ساعتی از شبانه‌روز قابل‌دسترس است. بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما به فرودگاه مقصد توجه داشته باشید و خودتان را برای سفری بی‌نظیر و به‌یادماندنی آماده کنید. ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باغ در محوطه، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی و جکوزی داغ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان گالوی استانبول


لازم به ذکر است با اقامت در این هتل دسترسی به پارکینگ نخواهید داشت، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند باید اتومبیلشان را در خیابان‌های نزدیک یا در محوطه پارک کنند. همچنین دسترسی به اینترنت نیز در این هتل‌آپارتمان امکان‌پذیر نیست و باید از اینترنت سیم‌کارتتان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که بر اساس قوانین هتل Galevi apartmanı Istanbul حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را دارند و برای این کار نیازی به پرداخت هزینه ندارید. کارکنان در این هتل‌آپارتمان به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


فضای بیرونی و محوطه اطراف این هتل را فضای سبز تشکیل داده است که می‌توانید در هنگام عصر یا شب لحظات خوشی را تجربه کنید و از منظره زیبا لذت ببرید. سایر امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل Galevi apartmanı Istanbul جکوزی داغ است که بعد از خستگی روزانه و کلی گشت‌وگذار یا برگزاری جلسات کاری‌تان می‌توانید در این جکوزی استراحت کرده و ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل‌آپارتمان گالوی اتاق‌های سینگل با چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ وجود دارند و هر یک از اتاق‌ها شامل تختخواب دونفره هستند. همچنین همه واحدها شامل حمام اختصاصی بوده که در داخل آن‌ها می‌توانید از دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی و توالت فرنگی بهره‌مند شوید. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل‌آپارتمان شامل تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌ها و بالش‌های تمیز هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل Galevi apartmanı Istanbul عبارت‌اند از آشپزخانه با گاز، یخچال، چای‌ساز و قهوه ساز و میز غذاخوری. همچنین کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و فضای نشیمن نیز جزو امکانات دیگر به شمار می‌روند. با توجه به قوانین رایج در این هتل‌آپارتمان اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها را ندارید، بدین‌جهت افراد سیگاری باید به محوطه هتل بروند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت روزانه و رایگان در رستوران این هتل‌آپارتمان سرو می‌شود و برای وعده‌های دیگر نیز می‌توانید خودتان در آشپزخانه‌های موجود در اتاق‌ها آشپزی کنید یا اینکه به رستوران‌های نزدیک سر بزنید.

فاصله هتل‌آپارتمان گالوی استانبول با جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج دختر: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است