search
menu

هتل Galataport suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Galataport suites Istanbul
امکانات عمومی هتل گالاتاپورت سوئيت استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل گالاتا پورت سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Galataport suites Istanbul


سوئیت گالاتاپورت از محل‌های اقامت سه ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این سوئیت آپارتمان جزو محل‌های پرطرفدار در شهر استانبول به شمار می‌رود و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب خود دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر دارد، بنابراین با اقامت در این هتل از پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را تماشا کنید، همچنین به دلیل دسترسی آسان و فاصله نزدیک تا برج گالاتا، بازار ادویه و کاخ و موزه توپکاپی توریست‌های زیادی در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند، زیرا در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند از این جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید بازدید کرده و لحظات خوشی را برای خود بسازند. جاذبه‌های دیدنی نزدیک و مشهور به این هتل عبارت‌اند از مسجد سلیمانیه، میدان تکسیم و خیابان استقلال.
همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Galataport suites Istanbul با ۳۳ کیلومتر فاصله فرودگاه استانبول بوده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که برای استفاده از این شاتل باید هزینه جداگانه بپردازید. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل گالاتاپورت سوئيت استانبول


اینترنت وای فای در تمامی نقاط به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات مربوط به اتوکشی بهره‌مند شوید و اینکه خدمات مربوط به بیزینس و تجارت مانند فکس و فتوکپی نیز در لابی هتل انجام می‌گیرند. در صورت نیاز می‌توانید از خدماتی نظیر کرایه اتومبیل در سوئیت گالاتاپورت بهره‌مند شوید و با رانندگی خودتان به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید.
در لابی هتل بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند، همچنین امکاناتی نظیر خدمات باربری، اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز در لابی هتل Galataport suites Istanbul دایر گردیده است. در بخش گردشگری نیز بلیط‌های جاذبه‌های دیدنی ارائه می‌شود و اینکه به معرفی جاذبه‌های تاریخی و دیدنی می‌پردازند. ازجمله امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به تورهای پیاده‌روی و سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد که لحظات خوشی را برایتان ایجاد می‌کنند. خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی با هزینه مجزا در گالاتاپورت سوئیت انجام می‌گیرند ولی خدمات مربوط به اتوکشی رایگان است. در صورت نیاز به مرکز بیزینس این هتل می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را در این محل برگزار کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبول تسلط دارند. بر اساس قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها شامل دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی هستند. همچنین از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و یخچال اشاره کرد. انواع اتاق‌های موجود در سوئیت گالاتاپورت عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق کوئین دلوکس، اتاق تریپل استاندارد، اتاق سینگل لارج و آپارتمان استاندارد. این آپارتمان شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی است و برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی گزینه مناسبی به شمار می‌رود.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Galataport suites Istanbul عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، میز کار، فضای نشیمن و کاناپه تخت شو. همچنین همه واحدهای اقامتی در این هتل عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر موارد گفته‌شده لازم به ذکر است که طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمی یا حرکتی دارند بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند. پارکینگ این مجموعه به‌صورت خیابانی بوده و استفاده از آن رایگان است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است.

فاصله هتل گالاتا پورت سوئیت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله میدان تکسیم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است