search
menu

هتل Galata Dream Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Galata Dream Hotel Istanbul
امکانات هتل گالاتا دریم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل گالاتا دریم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Galata Dream Hotel Istanbul


هتل ۲ ستاره گالاتا دریم یکی از هتل های زیبای استانبول است که در منطقه بی اوغلو واقع شده است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر که امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است، از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. هتل در فاصله ۴۹ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۶ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Galata Dream یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که اقامتی فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند.

امکانات هتل گالاتا دریم استانبول


از جمله امکاناتی که هتل Galata Dream برای مسافران ارائه می‌دهد شامل WiFi رایگان، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب، بلیط های حمل و نقل عمومی و خدمات تحویل و تخلیه فرودگاهی همه با دریافت هزینه اضافی و نیز کرایه اتومبیل است. همچنین پارکینگ خصوصی در محلی نزدیک (۴ یورو در روز) و ایستگاه شارژ خودروهای برقی در دسترس است. سایر خدمات همچون ورود و خروج سریع، خدمات تبدیل ارز، میز تور، خدمات دربان و خدمات بلیط در این هتل ارائه می‌شود. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. خدمات نظافتی از قبیل سرویس اتوکشی، خشک شویی و لباسشویی همه با دریافت هزینه اضافی در این هتل فراهم شده است. همچنین نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد.
خدمات فکس و فتوکپی، بلیط جاذبه ها یا نمایش ها و ارائه روزنامه با هزینه اضافی، مینی مارکت، اتاق های خانوادگی، دوربین مداربسته، کپسول های اتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته و همچنین امکان برگزاری جلسات و ضیافت ها از دیگر خدمات قابل دسترس در این هتل است. هتل دارای قهوه خانه بوده و انواع میوه ها و شکلات یا کلوچه و بطری آب با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود. صبحانه نیز در اتاق سرو می شود. هتل فاقد رستوران است اما کافه Privato و رستوران Akin که در نزدیکی این هتل قرار دارند بهترین غذاهای استانبول را ارائه می‌دهند. ورود حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع بوده اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دارای انواع اتاق های مختلف شامل اتاق دوبل دولوکس با چشم انداز دریا، اتاق دوبل دولوکس با بالکن و چشم انداز دریا، اتاق دوبل با بالکن و چشم انداز دریا، اتاق چهار تخته با تراس، اتاق دوبل با چشم انداز دریا، اتاق کینگ دولوکس و اتاق بزرگ دو نفره است و متناسب با نیاز مسافران امکان دسترسی به اتاق ها وجود دارد. اتاق‌های هتل با دکوراسیون زیبا دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، تلفن و کمد لباس است. در هتل Galata Dream هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، سشوار، حوله، دمپایی، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرمی که این هتل برای مسافران ارائه می‌دهد می‌توان به اجرای موسیقی زنده، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی با هزینه اضافی، کلوپ شبانه و سرگرمی عصرانه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد.

فاصله هتل گالاتا دریم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
1
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Nima Mobasheri
۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۷‌

هتل بدون صبحانه ، بسیار تمیز و اطاق های کوچک لوکیشنش خوب بود تا ایستگاه مترو سه دقیقه فاصله داره . اگر دنبال هتلی هستین که تمیزی براتون اولویته اینجا مناسبه ولی ارزونترین اطاقش خیلی خیلی کوچیکه . حتما با خودتون مسواک و دمپایی ببرین
people_outlineزوج
todayتیر