search
menu

هتل Four Doors Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Doors Hotel Istanbul
امکانات و خدمات هتل فور دورس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور دورس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Four Doors Hotel Istanbul


در قلب منطقه تاریخی استانبول هتل فور دورس قرار گرفته که به دلیل شرایط جغرافیایی فوق العاده اش مورد توجه گردشگران و مسافرانی قرار گرفته که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کرده اند. موقعیت جغرافیایی هتل بزرگ ترین نقطه قوت آن است چون از یک طرف به خیابان های مشهور استانبول مانند خیابان استقلال دسترسی خواهید داشت و از طرف دیگر جاذبه های تاریخی و مشهور شهر در چند قدمی تان خواهد بود.

امکانات و خدمات هتل فور دورس استانبول


فور دورس برای مهمانانش هرگونه خدمات و امکانات مختلفی را فراهم کرده تا اقامتی آسوده و راحت را در استانبول تجربه کنند. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی یکی از آن هاست که کار را برای مهمانانی که فاقد خودرو هستند آسان کرده است. چک این/ چک اوت خصوصی دیگر خدمت ارائه شده توسط فور دورس است و به جز آن مهمانان می توانند از بخش پذیرش هتل به خدمات کانسیرج نیز دسترسی داشته باشند. کارکنان بخش کانسیرج هتل مهمانان را در اموری مانند تهیه بلیط جاذبه ها، اجراها و یا ایجاد هماهنگی لازم برای کرایه خودرو یا تاکسی کمک می کنند.
اگر به خدماتی مانند تبدیل ارز نیاز داشتید، لازم نیس در شهر دنبال صرافی بگردید؛ هتل فور دورس در بخش پذیرش خود خدمات تبدیل ارز را هم ارائه می دهد. با استفاده از خدمات تور این بخش نیز می توانید در تورهای مختلفی که در استانبول برگزار می شود شرکت کنید. اتاق چمدان و اکسپرس چک این/ چک اوت دیگر خدمات و امکانات ارائه شده توسط بخش پذیرش هتل هستند.
مهمانانی که اشیاء گران بها و ارزشمند همراه دارند نگرانی ای بابت امنیتش نداشته باشند، می توانند به راحتی آن را در صندوق امانات هتل گذاشته و خود با خیالی راحت به گشت و گذار در جاذبه ها و مراکز خرید استانبول بروند. دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق و نگهبانی ۲۴ ساعته دیگر تدابیر امنیتی و حراستی هتل هستند.
تراس، سیستم تهویه مطبوع، نظافت روزانه، خدمات اتو، خدمات خشک شویی و لباسشویی، دستگاه فکس/ فتوکپی و اینترنت رایگان دیگر خدمات و امکانات عمومی هتل هستند.

اتاق های هتل


فور دورس اتاق هایی عایق صدا، بدون آلرژی و بدون سیگار دارد. این هتل اتاق های خانواده و سوئیت عروس نیز برای مهمانانش فراهم کرده است. برخی از اتاق های هتل فور دورس رو به دریا هستند و برخی دیگر رو به باغ و بد نیست هنگام رزرو اتاق به این مسئله نیز توجه داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های فور دورس دارای تلویزیون صفحه تخت و کتری هستند و در برخی از اتاق ها فضای نشیمن و پذیرایی هم ایجاد شده است. هر یک از واحدهای اقامتی هتل دارای حمام خصوصی مجهز به دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


امکانات سرگرمی فور دورس تنها برای مهمانان کم سن و سالش است که برای آن ها تلویزیون با شبکه های کارتونی در نظر گرفته است. البته شهر پر از اماکن و جاهای تفریحی استانبول است که بد نیست در طول مدت اقامتتان سری به آن ها بزنید. بدون شک خاطرات خوبی برایتان رقم خواهد خورد.

رستوران هتل


فور دورس تنها یک رستوران دارد که سرآشپزش با استفاده از مواد اولیه باکیفیت غذاهایی خوشمزه تهیه و در اختیار مهمانان می گذارد. البته مهمانان می توانند سری هم به رستوران ها زده و یا از غذاهای خیابانی استانبول نوش جان کنند چون شکم گردی در استانبول هم هیجان خاص خود را دارد.

فاصله هتل فور دورس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بسفر: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است