search
menu

هتل Fitas Oda Beyoglu Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fitaş Oda Beyoğlu Istanbul
امکانات هتل فیتاس اودا بی‌اغلو استانبول
خدمات هتل فیتاس اودا بی‌اغلو
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل فیتاس اودا بی‌اغلو

درباره هتل Fitaş Oda Beyoğlu Istanbul


هتل فیتاس اودا بی‌اغلو استانبول در محله بی‌اغلو قرار گرفته که یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین محله‌های شهر استانبول است. این محله در بخش اروپایی شهر قرار دارد و از مهم‌ترین جاذبه‌های آن می‌توان به میدان تقسیم و خیابان استقلال اشاره کرد که تقریبا می‌توان گفت تمام گردشگران شهر استانبول در مسافرات خود از آن‌ها بازدید می‌کنند. خیابان استقلال خیابانی به طول ۳ کیلومتر است که شیک‌ترین و زیباترین مراکز خرید استانبول را می‌توانید در آن پیدا کنید. میدان تقسیم از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین مناطق شهر است که با مجسمه‌های زیبا، کبوترهای محلی، گالری‌های فروش تنقلات و… مجموعه‌ای بسیار زیبا را برای گشت و گذار و تفریح مسافران فراهم می‌کند. پل گالاتا نیز در نزدیکی همین محل قرار گرفته و محله بی‌اغلو را به منطقه تاریخی شهر استانبول متصل می‌کند و با اقامت در هتل سه ستاره فیتاس اودا می‌توانید به راحتی به همه این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به شهر زیبای استانبول سفر کنید و ضمن اقامت در Fitaş Oda Beyoğlu Istanbul سفری فراموش نشدنی و بی‌نقص را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل فیتاس اودا بی‌اغلو استانبول


هتل فیتاس اودا بی‌اغلو استانبول یکی از هتل‌های میانرده شهر استانبول است که نسبت به هزینه‌ای که از مسافران دریافت می‌کند امکانات مناسبی را به آن‌ها ارائه می‌دهد و اگر به دنبال اقامتی کم خرج در شهر استانبول هستید بدون شک این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. در اطراف هتل مغازه‌های رنگارنگ و رستوران‌های متنوع فراوانی قرار گرفته‌اند و مهمانان می‌توانند به راحتی به هرچیزی که مایل هستند دسترسی داشته باشند و وعده‌های غذایی خود را در بهترین رستوران‌های شهر استانبول میل کنند. هتل دارای یک کافی شاپ زیباست که برای صرف عصرانه و گذرندان اوقات فراغت مکان مناسبی است. در این هتل فضای مخصوص بازی برای کودکان نیز درنظر گرفته شده و مهمانان می‌توانند کودکان خود را به وسیله این مکان سرگرم کنند. تهویه مطبوع، اتاق‌های غیر سیگاری، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا، اینترنت پرسرعت رایگان و… از دیگر امکانات موجود در Fitaş Oda Beyoğlu Istanbul به شمار می‌روند.

خدمات هتل فیتاس اودا بی‌اغلو


علاوه بر امکاناتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند، هتل فیتاس اودا بی‌اغلو استانبول دارای خدمات متنوعی نیز است که اقامت را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند. خدمات خانه داری در هتل فعال است و اتاق‌ها به صورت روزانه سرویس می‌شوند. خشکشویی و سرویس اتو از جمله خدماتی هستند که خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. اگر به دنبال تبدیل ارز هستید نیز خدمات صرافی موجود در هتل بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافی و خسته کننده در اختیار شما قرار دارد. صندوق امانات هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت مهمانان نگهداری می‌کند. پذیرش ۲۴ ساعته، تسلط پرسنل به زبان‌های انگلیسی و روسی، محل نگهداری چمدان، پذیرش حیوانات خانگی بدون هزینه، میز تور، امنیت ۲۴ساعته و… از جمله خدماتی هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در Fitaş Oda Beyoğlu Istanbul به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل فیتاس اودا بی‌اغلو استانبول دارای فضایی بزرگ و مناسب برای اقامت هستند که می‌توانید امکانات لازم برای یک سفر به یادماندنی را در تمامی این واحدها مشاهده کنید. اتاق دونفره با دیوار آجری، اتاق یک نفره با بالکن، سوئیت لافت با آشپزخانه و تراس و سوئیت یک خوابه از جمله واحدهای اقامتی Fitaş Oda Beyoğlu Istanbul هستند که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز مطالعه، مینی بار، کانال‌های ماهواره ای، کمد لباس، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سوکت نزدیک تخت، سرویس بیداری و… اشاره کرد.

فاصله امکان مهم و گردشگری تا هتل فیتاس اودا بی‌اغلو


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است