search
menu

هتل Fide Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fide Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فیده استانبول

درباره هتل Fide Hotel Istanbul


هتل فیده استانبول یک اقامتگاه دنج و آرام است و برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای فوق‌العاده خوب و به‌ یاد ماندنی از سفر به استانبول هستند بهترین مکان مجسوب می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل


هتل فیده استانبول اقامتگاهی شیک و دوست‌داشتنی با طراحی سنتی و ترکیبی از چوب که فضای اتاق‌ها را هرچه بیشتر گرم و دلنشین تر می‌کند به همراه نمایی خیره کننده از پنجره‌ی اتاق‌ها دارد به شهر.
هتل Fide Hotel استانبول دارای اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام اختصاصی همراه با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، لحظات بسیار خاصی را برای خریداران بلیط هواپیما استانبول به ارمغان می‌آورد.

خدمات هتل


هتل فیده استانبول در نزدیکی تعداد زیادی از رستوران‌ها و فروشگاه‌ها واقع شده است. این هتل فاصله بسیار اندکی هم با خیابان استقلال دارد. اگر بخواهیم به امکانات مختلف آن بپردازیم، بد نیست اشاره‌ای داشته باشیم به پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق‌ها، تبدیل ارز، ارائه سرویس کرایه خودرو و همچنین سرویس حمل و نقل به فرودگاه که همگی دست در دست هم داده و شرایط را برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان فراهم می‌کنند.

موقعیت مکانی هتل


اقامت در محله بی اغلو استانبول، برای مسافرانی که به خرید، گشت و گذار در خیابان ها، خوردن غذاهای خیابانی و محلی علاقه‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. ناگفته نماند که این هتل با ایستگاه متروی تقسیم هم فاصله زیادی نداشته و دسترسی سریع و راحت را به تمام نقاط شهر استانبول امکانپذیر می‌کند به همین دلیل، اقامت در آن را می‌توان مناسب کسانی دانست که علاقه خاصی به گشت‌وگذار در شهر استانبول دارند. در فاصله‌ی کمتر از ۳ کیلومتر می‌توانید بیشتر جاهای گردشگری را ببینید. ضمنا، فرودگاه استانبول در ۳۱ کیلومتری هتل فیده واقع شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فیده استانبول


فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد کبود:‌۳.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است