search
menu

هتل Ferman Hotel Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ferman Hotel Old City Istanbul
امکانات هتل فرمان اولد سیتی استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل فرمان اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Ferman Hotel Old City Istanbul


هتل فرمان اولد سیتی یک هتل مجلل ۴ ستاره است که در مرکز استانبول، با منظره ای رو به دریای مرمره و ایاصوفیه واقع شده است. از ویژگی های مهم این هتل که همواره مورد توجه گردشگران بوده است می‌توان به موقعیت جغرافیایی آن اشاره کرد که به علت نزدیک بودن به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و آب انبار باسیلیکا و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر امکان بازدید آسان از این مناطق را برای مسافران فراهم کرده است. هتل در فاصله ۴۹ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۶ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. در صورت تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، با اقامت در این هتل زیبا لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل فرمان اولد سیتی استانبول


این هتل امکانات بسیارعالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ عمومی در مکانی نزدیک با هزینه اضافی (۱۰ یورو در روز)، خدمات دربان، خدمات بلیط، انبار چمدان، میز تور، ورود و خروج سریع و امکان تبدیل ارز اشاره کرد. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. فضای مبله شده و تراس واقع در فضای بیرونی مکانی مناسب برای تفریح و سرگرمی است. این هتل انواع خدمات نظافتی از قبیل خدمات واکس زنی، سرویس اتو، خشکشویی با دریافت هزینه اضافی و لباسشویی با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. همچنین نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می‌گیرد. از دیگر امکانات در دسترس می‌توان بلیط جاذبه ها یا نمایشگاه ها با هزینه اضافی، خدمات فکس و فتوکپی، کتابخانه، اتاق بازی، شبکه های تلویزیونی ویژه کودکان، محوطه بازی سرپوشیده، امکان برگزاری جلسات و ضیافت ها با دریافت هزینه اضافی را نام برد. امکانات رفاهی که این هتل برای مسافران فراهم کرده است شامل مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم با هزینه اضافی، خدمات ماساژ و سونا با دریافت هزینه اضافی است. دوربین مداربسته، کپسول های آتش نشانی، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته از جمله خدمات امنیتی است که در این هتل در دسترس است.
هتل Ferman Hotel Old City دارای سالن بار است و انواع شکلات و کلوچه و میوه با دریافت هزینه اضافی و بطری آب ارائه می‌دهد، همچنین در این هتل صبحانه در اتاق سرو می‌شود. خدمات تحویل و تخلیه فرودگاهی و ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، کرایه اتومبیل، ارائه روزنامه با هزینه اضافی، سالن ویژه تماشای تلویزیون و امکانات اتاق VIP از دیگر امکاناتی است که در این هتل در دسترس است. در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای انواع اتاق های مختلف مانند اتاق دوبل اکونومی یا اتاق تویین، اتاق سوپریور تریپل، اتاق سوپریور دوبل با چشم انداز روبه دریا، سوئیت با بالکن و چشم انداز روبه دریا، اتاق سوپریور دوبل، اتاق سوپریور خانوادگی، اتاق سوپریور تریپل با چشم انداز روبه دریا، اتاق خانوادگی با چشم انداز روبه دریا و سوئیت همراه با بالکن است. اتاق ها با چشم انداز روبه دریا منظره بی نظیری را برای مهمانان ارائه کرده و زیبایی اتاق‌‌ها را چند برابر کرده است. اتاق‌های هتل با دکوراسیون شیک و بسیار زیبا و مبله دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز و تلفن است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله و توالت فرنگی است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل خدمات تفریحی و سرگرمی نظیر موسیقی زنده، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی همگی با دریافت هزینه اضافی برای مهمانان فراهم شده است.

فاصله هتل فرمان اولد سیتی استانبول تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد آبی: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۸۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است