search
menu

هتل Fer Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fer Hotel Istanbul
امکانات هتل فر استانبول
خدمات هتل فر استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل فر استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Fer Hotel Istanbul


هتل فر استانبول هتلی باکیفیت در شهر استانبول است که از لحاظ موقعیت مکانی و امکانات رفاهی شرایط بسیار خوبی دارد. این هتل با اماکن گردشگری و مهم شهر استانبول نظیر میدان تقسیم، محله سلطان احمد، مسجد آبی و… فاصله چندانی ندارد و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه از تمام این اماکن بازدید داشته باشید. اطراف هتل نیز پر از رستوران‌های متنوع و مغازه‌های رنگارنگ است که موقعیتی عالی را برای گشت و گذار و تفریح مهمانان فراهم می‌کند. بازار بزرگ استانبول یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است و از بیش از سه هزار مغازه مختلف تشکیل شده که برای گشت و گذار و خرید در آن بدون شک به بیشتر از یک روز زمان نیاز خواهید داشت. Fer Hotel در فاصله پنج دقیقه‌ای از بازاربزرگ استانبول قرار گرفته و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی در هر زمانی که تمایل داشتید به این بازار دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما، ضمن سفر به شهر استانبول در هتل زیبای Fer Hotel Istanbul اقامت داشته باشید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل فر استانبول


بدون شک لوکس بودن و مدرن بودن ساختمان یک هتل تاثیر بسزایی در کیفیت اقامت مهمانان خواهد داشت. ساختمان هتل فر استانبول نیز با طراحی زیبا و خاصی که دارد اقامت را برای مسافران لذت بخش‌تر می‌کند و هنگام سکونت در واحدهای اقامتی آن احساس خوبی خواهید داشت. هتل دارای یک رستوران زیبا است که در آن، انواع غذاهای لذیذ ترکی سرو می‌شوند و از تجربه صرف غذا در این رستوران پشیمان نخواهید شد. یک باشگاه بسیار مجهز بدن‌سازی نیز در هتل وجود دارد و مسافرانی که به ورزش کردن علاقه‌مند هستند می‌توانند از امکانات موجود در آن بهره‌مند شوند. مسافرانی که برای مقاصد تجاری یا علمی به شهر استانبول سفر کرده‌اند نیز می‌توانند برای برگزاری انواع جلسات کاری و اداری از سالن کنفرانس موجود در هتل Fer Hotel Istanbul استفاده کنند. کپسول‌های آتشنشانی، آسانسور، ناهارهای بسته‌بندی شده، اتاق‌های عایق صدا، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، مجموعه عروس، پارکینگ رایگان، جایگاه‌های شارژ ماشین‌های برقی و… از دیگر امکانات Fer Hotel به شمار می‌روند.

خدمات هتل فر استانبول


هتل فر استانبول خدمات گسترده‌ای نیز دارد که آسایش و راحتی کامل را در هنگام اقامت برای مهمانان فراهم می‌کنند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و مهمانواز هستند و همواره می‌کوشند تا رضایت کامل مسافران را از اقامت در هتل به دست آورند. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و با تنوع بالایی که دارد بدون شک از تجربه صرف صبحانه در هتل راضی خواهید بود. سرویس اتو و خدمات خشکشویی از جمله خدماتی هستند که خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباسهایشان راحت می‌کند. اجرای موسیقی زنده، برگزاری انواع کلاس‌های آشنایی با فرهنگ‌های مختلف ترک، تورهای پیاده روی و… از جمله خدماتی هستند که بسیار مورد توجه و استقبال مسافران قرار می‌گیرند و اوقات فراغت خوبی را در زمان اقامت برای مهمانان رغم می‌زنند. سرویس دربان، خدمات خانه داری، تهیه بلیط و… از دیگر خدمات هتل Fer Hotel Istanbul هستند که با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


فضای بزرگ به همراه طراحی داخلی زیبا، در واحدهای اقامتی Fer Hotel Istanbul سبب شده‌اند که مهمانان از اقامت در آن‌ها راضی باشند و لحظات خوبی را در هتل تجربه کنند. از انواع واحدهای اقامتی هتل فر استانبول می‌توان به اتاق برتر، اتاق اجرایی، سوئیت اجرایی جونیور، سوئیت اجرایی و… اشاره کرد که مسافران می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به لدخواه انتخاب کنند. تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز مطالعه، کمد لباس، مینی بار، تهویه مطبوع، کف پارکت، صندوق امانات، قهوه ساز، کتری برقی، کاناپه و… از امکانات موجود در واحدهای اقامتی هتل Fer Hotel Istanbul هستند که تمامی شرایط لازم برای یک سفر ایده آل و به یادماندنی را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهند.

فاصله هتل فر استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج و پل گالاتا: ۳.۴ متر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است