search
menu

هتل Ezgihouse Uskudar Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ezgihouse Üsküdar Istanbul
امکانات عمومی هتل ازگی هاوس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ازگی هاوس اسکودار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ezgihouse Üsküdar Istanbul


هتل ازگی هاوس اسکودار از هتل‌های دوستاره و مقرون‌به‌صرفه در منطقه اسکودار استانبول است. این منطقه جزو مناطق قدیمی در قسمت آسیایی شهر واقع‌شده است که به تنگه بسفر ختم می‌شود و شامل چندین جای دیدنی و گردشگری است. اسکودار یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر استانبول به شمار می‌رود. این هتل‌آپارتمان به دلیل نزدیکی به مترو به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی دارد، بنابراین در هنگام سفر به شهر استانبول و انتخاب این هتل‌آپارتمان به‌عنوان محل اقامت به‌راحتی می‌توانید به‌وسیله مترو به‌تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، کاخ بیگلربیگی، آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول و چندین جای دیگر بازدید کنید. هتل زیبای Ezgihouse Üsküdar Istanbul تا برج دختر حدود ۱۳ کیلومتر فاصله دارد و بازدید از این جاذبه تاریخی به همه مسافران توصیه می‌شود.
علاوه بر این‌ها کاخ دلمه باغچه با هتل ۲.۲ کیلومتر فاصله دارد و جزو جاذبه‌های بسیار مشهور شهر استانبول به شمار می‌رود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه صبیحه گوکچن بوده که با ۲۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که استفاده از این شاتل فرودگاهی شامل هزینه جداگانه بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید، شاتل فرودگاهی در اختیارتان قرار داده می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اتاق‌های خانواده و آزاد بودن ورود حیوانات اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ازگی هاوس استانبول


توجه داشته باشید که این هتل‌آپارتمان یکی از گزینه‌های مناسب برای حیوان دوستان است، زیرا در هنگام سفرشان می‌توانند به همراه خود حیوانات خانگی را ببرند و از امکانات رفاهی مناسب برای حیوانات بهره‌مند شوند، به یاد داشته باشید که به ازای بردن حیوانات داخلی به داخل این هتل نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. پرسنل این مجموعه نیز به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با مسافران از سراسر جهان به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنند. در هنگام انتخاب هتل Ezgihouse Üsküdar Istanbul برای اقامت به یاد داشته باشید که دسترسی به اینترنت وجود ندارد بنابراین باید از سیم‌کارت‌های ترکیه استفاده کنید و خدمات مربوط به اینترنت سیم‌کارت‌ها در هنگام خرید فعال کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در اتاق‌های این هتل‌آپارتمان می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بهره‌مند شوید. همچنین آشپزخانه با تجهیزات کامل در داخل واحدهای اقامتی این هتل تعبیه‌شده است که این آشپزخانه‌ها فضایی برای غذا خوردن، یخچال، اجاق‌گاز، مایکروفر و امکانات شستشو فراهم گردیده است. انواع واحدهای اقامتی در داخل این هتل به‌صورت آپارتمان و سوئیت بوده و شامل یک اتاق‌خواب همراه با پذیرایی یا دو اتاق‌خواب همراه با پذیرایی هستند و دارای ظرفیت‌های ۴ الی ۶ نفر هستند. همچنین در داخل پذیرایی نیز می‌توانید از کاناپه تخت شو استفاده کنید و در داخل اتاق‌خواب‌های هتل Ezgihouse Üsküdar Istanbul تختخواب‌های دونفره و تک‌نفره قرار داده‌شده است. هر یک از واحدهای اقامتی در این هتل شامل حمام اختصاصی بوده و هر یک از حمام‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. علاوه بر موارد گفته‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، فضای نشیمن و فضای غذاخوری اشاره کرد.

رستوران هتل


برای سرو غذا می‌توانید در آشپزخانه موجود در واحدهای اقامتی غذا تهیه کنید یا اینکه به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های موجود در محوطه اطراف هتل سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل ازگی هاوس اسکودار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است