search
menu

هتل Espinas Taksim Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Espinas Taksim Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل اسپیناس تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپیناس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Espinas Taksim Hotel Istanbul


هتل اسپیناس تکسیم یک هتل ۳ ستاره شیک و مدرن در منطقه تکسیم استانبول است. میدان تکسیم واقع در بی اوغلو در بخش اروپایی استانبول ترکیه، یک منطقه مهم گردشگری و تفریحی است که به دلیل رستوران ها، مغازه ها و هتل هایش مشهور است. تکسیم همچنین مکان مورد علاقه برای رویدادهای عمومی مانند رژه ها، جشن های سال نو یا سایر گردهمایی های اجتماعی است. هتل اسپیناس تکسیم نقطه شروع ایده آل برای بازدید از ینی کامی است. موزه Dogancay در فاصله کمی از هتل واقع شده است. ایستگاه مترو تکسیم ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد و ۱۵ دقیقه پیاده روی میهمانان را به ایستگاه اتوبوس تکسیم می رساند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل Espinas Taksim Hotel Istanbul شامل خیابان استقلال، میدان تکسیم، برج گالاتا، بازار ادویه، برج دختر، کاخ دلمه باغچه و مرکز کنگره استانبول است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که در ۳۹ کیلومتری هتل قرار دارد. با خرید بلیط هواپیمای استانبول، سفر به این شهر توریستی و اقامت در هتل اسپیناس تکسیم سفر فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل اسپیناس تکسیم استانبول


از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، بار، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. بلیط جاهای دیدنی را می توانید از میز تور هتل تهیه کرده و وقت گرانبهای خود را در صف های طولانی تهیه بلیط تلف نکنید. هتل دارای محیطی پاکیزه و دلنشین است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. شاتل فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. در این هتل برای سرگرمی شما رویدادهای ورزشی زنده در نظر گرفته شده است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود می توانید به هنگام تفریح و گردش پول و اشیای گرانبهای خود را در صندوق امانات قرار دهید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Espinas Taksim Hotel Istanbul ممنوع است.
همچنین توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نشود. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. ورود به هتل ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق ساعت ۱۲ انجام می گیرد. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۳ سال در هتل اسپیناس تکسیم استانبول به طور کامل دریافت می شود. توجه داشته باشید که اتاق ها ظرفیت تختخواب اضافی را ندارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل اسپیناس تکسیم استانبول دارای اتاق های دو نفره، اتاق سه نفره کلاسیک، اتاق دو تخته لوکس دارای بالکن، اتاق سه تخته اقتصادی، اتاق توئین استاندارد، اتاق دو نفره اقتصادی و اتاق دبل لوکس است که متناسب با نیاز خود می توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرید. اتاق های هتل Espinas Taksim Hotel Istanbul دارای کمد لباس هستند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. همچنین اتاق ها مجهز به یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تجهیزات تهیه چای و قهوه، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع جهانی، گاوصندوق و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل Espinas Taksim Hotel Istanbul انواع غذاهای لذیذ ترکی سرو می شود. صبحانه نیز به صورت سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار می گیرد. همچنین میهمانان می توانند به بار هتل رفته و با انواع نوشیدنی های خوشمزه از خودشان پذیرایی کنند.

فاصله هتل اسپیناس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است