search
menu

هتل Endless Suites Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Endless Suites Taksim Istanbul
امکانات کلی هتل اندلس سوئیتز تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اندلس سوئیتز تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Endless Suites Taksim Istanbul


هتل اندلس سوئیتز تکسیم یکی از هتل های ۴ ستاره لوکس استانبول است که فقط ۳۵۰ متر با میدان تکسیم و ۵ دقیقه پیاده تا خیابان پر جنب و جوش استقلال فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از استانبول بازدید می کنند و با ارائه یک محیط رمانتیک در کنار بسیاری از امکانات رفاهی اقامت بی نظیری را برای شما فراهم می کند. Endless Suites Taksim Istanbul نزدیک به برخی از مشهورترین مکان های دیدنی استانبول مانند مسجد سلیمانیه، آب انبار باسیلیکا، بازار ادویه، برج گالاتا و برج دختر استانبول است و یک مقصد عالی برای گردشگران به شمار می رود. استانبول همچنین به دلیل وجود قلعه های بزرگ از جمله قلعه Anadolu Hisariمعروف است که فاصله زیادی با این هتل ندارد. فرودگاه استانبول تا هتل ۴۲ کیلومتر فاصله دارد که برای دسترسی به آن می توانید از شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. با تهیه بلیط هواپیما، علاوه بر سفر به شهر زیبای استانبول می توانید در این هتل اقامت داشته و سفری خاطره ‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل اندلس سوئیتز تکسیم استانبول


هتل با ارائه خدمات برتر و طیف وسیعی از امکانات به میهمانان این اطمینان را می دهد که اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنید. میهمانان هتل می توانند از ویژگی های موجود در محل مانند Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها، Wi-Fi در مکان های عمومی، پارکینگ، آسانسور، کرایه اتومبیل، رستوران، بار و سرویس اتاق لذت ببرند. خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، صندوق امانات و خدمات تبدیل ارز نیز در هتل اندلس سوئیتز تکسیم استانبول ارائه می شود. هتل دارای محیطی بسیار پاکیزه بوده و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است به همین دلیل مناطق مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. همچنین این هتل خدمات مراقبت از نوزاد و کودک را نیز ارائه می دهد. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی از قبیل سالن کنفرانس، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. این هتل دارای مرکز تناسب اندام و مرکز اسپا بوده و خدماتی از قبیل ماساژ، حمام ترکی، اتاق بخار و سونا در آن وجود دارد. پرسنل با تجربه و کارآزموده هتل Endless Suites Taksim Istanbul با تسلط به ۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل اندلس سوئیتز تکسیم استانبول دارای ۲۹ اتاق مدرن و لوکس است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق دبل یا تویین سوپریور، سوئیت لوکس دارای آشپزخانه، اتاق سه نفره سوپریور، اتاق چهار نفره سوپریور، اتاق چهار نفره دارای بالکن و اتاق تک نفره سوپریور. اتاق های میهمان عایق صدا بوده و با سلیقه و به سبک مدرن تزئین شده اند. مینی بار، تلویزیون LCD با کانال های کابلی و تهویه مطبوع دارند و میهمانان می توانند از وای فای رایگان استفاده کنند. اکثر سوئیت ها یک آشپزخانه کوچک با تجهیزات کامل آشپزخانه دارند. همچنین هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


صبحانه، روزانه به صورت بوفه در رستوران Lounge و باغ حیاط پشتی هتل Endless Suites Taksim Istanbulسرو می شود. سایر گزینه های ناهار خوری در مجاورت هتل موجود است.

فاصله هتل اندلس سوئیتز تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است