search
menu

هتل Endican Beyazit Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Endican Beyazit Hotel
امکانات هتل اندیکن بیازیت استانبول
خدمات هتل اندیکن بیازیت استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اندیکن بیازیت

درباره Endican Beyazit Hotel


هتل اندیکن بیازیت استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر استانبول است که در قلب معروف‌ترین منطقه این شهر قرار گرفته و امکانات رفاهی و خدماتی که به مهمانان ارائه می‌دهد سبب شده است که این هتل بسیار مورد توجه مسافران قرار بگیرد. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن مهم و تماشایی شهر استانبول دسترسی داشته باشید و از تمام لحظات سفر خود به نحو احسن استفاده کنید. برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد ایاصوفیه و… از جمله مهم‌ترین اماکن نزدیک به این هتل هستند که بدون شک مسافران از تفریح و گشت و گذار در آن‌ها پشیمان نخواهند شد. میدان تکسیم نیز که جزء پرطرفدارترین و توریستی‌ترین مناطق شهر استانبول است در نزدیکی همین هتل قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در طول سفر خود چندین بار از آن دیدن کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما در Endican Beyazit Hotel اقامت داشته باشید و سفر زیبایی را در شهر استانبول برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل اندیکن بیازیت استانبول


هتل اندیکن بیازیت استانبول هتلی امن، راحت، تمیز و با موقعیت مکانی بسیار عالی است که از لحاظ امکانات نیز مجموعه‌ای به صرفه و ایده آل را برای اقامت مسافران فراهم کرده است. این هتل تا بازار بزرگ استانبول تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد و اگر قصد خرید در استانبول را دارید اقامت در این هتل زیبا بدون شک برای شما جذاب خواهد بود. هتل تا ساحل دریای مرمره نیز فاصله چندانی ندارد و مسافران می‌توانند به راحتی به تفریحات متنوع موجود در سواحل استانبول دسترسی داشته باشند. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند از طعم لذیذ و تنوع غذاهای موجود در آن لذت ببرند. هتل دارای تراس و مبلمان در فضای باز است که محیطی آرامش بخش و زیبا را برای استراحت ساکنین فراهم می‌کنند. سونا و مرکز آب گرم و سلامتی نیز از جمله امکانات محبوب در این هتل هستند که راحتی و آرامش کامل را به مسافران هدیه می‌دهند. از دیگر امکانات موجود در Endican Beyazit Hotel می‌توان به پارکینگ، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، ناهار‌های بسته‌بندی شده، سالن مشترک تماشای تلویزیون و… اشاره کرد.

خدمات هتل اندیکن بیازیت استانبول


هتل اندیکن بیازیت استانبول خدمات گسترده‌ای را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که سبب شده‌اند مهمانان از اقامت در این هتل راضی باشند و سفر لذت بخشی را در استانبول تجربه کنند. مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان و پرسرعت بهره‌مند شوند. کارکنان این هتل بسیار مفید و صمیمی هستند و می‌توانید برای هر کمکی روی آن‌ها حساب کنید. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. خدمات خشکشویی و لباسشویی این هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. هتل دارای خدمات خانه داری نیز است و تمام واحدهای اقامتی این هتل به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، صندوق امانات، خدمات دربان، محل نگهداری چمدان، ارائه میان وعده‌های مختلف و… از دیگر خدماتی هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در Endican Beyazit Hotel به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل اندیکن بیازیت استانبول دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحدهای اقامتی را برای سکونت انتخاب کنند. در مجموع می‌توان گفت تمام واحدهای اقامتی این مجموعه دارای محیطی راحت به همراه تجهیزات مناسب و دکوراسیون زیبا هستند که مسافران از اقامت در آن‌ها راضی خواهند بود. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق اقتصادی دونفره، اتاق دبل با نمای دریا و… اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکاناتی که در واحدهای اقامتی Endican Beyazit Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند تمام شرایط لازم برای یک اقامت راحت و به یادماندنی را برای مسافران فراهم می‌کنند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مبلمان، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اندیکن بیازیت


فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است