search
menu

هتل Emirhan Inn Apart Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emirhan Inn Apart Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان امیرحان این
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان امیرحان این تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Emirhan Inn Apart Hotel


هتل آپارتمان امیرحان این، اقامتگاهی سه ستاره و اقتصادی است که در شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده‌است. هتل آپارتمان امیرحان این استانبول برای کسانی که خانوادگی سفر می‌کنند و قصد دارند اقامتی راحت مانند خانه خودشان را تجربه کنند، اقامتی به‌صرفه داشته باشند و یا آشپزی کنند بسیار مناسب است. هتل Emirhan Inn Apart Hotel چشم اندازهای زیبایی از مناره های مساجد دارد و در نزدیکی دریای مرمره قرار گرفته‌است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کنار دریا بروید، قدم بزنید و از منظره اطراف آن لذت ببرید. یک ایستگاه قطار تراموا در نزدیکی هتل آپارتمان امیرحان این قرار دارد که اگر علاقه‌مند به سوار شدن وسایل حمل‌ونقل عمومی دارید، می‌توانید در مدت کوتاهی به این ایستگاه به نام (Cemberlitas Tram Station) بروید. اگر بخواهید بلیط هواپیما استانبول رزرو کنید، باید بدانید که هتل آپارتمان امیرحان استانبول تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول ۳۰.۸ کیلومتر فاصله دارد. یکی از جاهای دیدنی استانبول که در زمان سفر به شهر استانبول و اقامت در هتل آپارتمان امیرحان این خوب است از آن بازدید کنید، آکواریوم استانبول است که به عنوان یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان شناخته می‌شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان امیرحان این


هتل آپارتمان امیرحان این استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده و به‌یادماندنی داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل و رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشت‌و‌گذار در شهر با برنامه مشخص، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، اتو، خشکشویی و لباسشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Emirhan Inn Apart Hotel استفاده کنید تا با خیالی راحت رفت‌و‌‌آمد کنید. اگر علاقه مند باشید که خودتان در شهر رانندگی کنید، هتل امیرحان این، امکان کرایه خودرو دارد. کارکنان هتل آپارتمان امیر حان این علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و آپارتمان‌های شیک و راحت هتل امیرحان این استانبول بدین شرح هستند: اتاق یک نفره، اتاق‌ دو نفره با تخت دابل و یا تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، بالکن و چشم‌انداز دریا، آپارتمان دو خوابه با ظرفیت چهار فرد بزرگسال، آپارتمان سه خوابه با ظرفیت شش فرد بزرگسال و آپارتمان با بالکن و ظرفیت چهار فرد بزرگسال.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبا و راحت هتل آپارتمان امیرحان این استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و آسوده را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل Emirhan Inn Apart Hotel شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل امیرحان این، امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل آپارتمان امیرحان این تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، ماشین لباسشویی است و در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هم می‌توانید با آسودگی خیال آشپزی کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل آپارتمان امیرحان این برای تنوع و جذابیت سفر و اقامت مهمانان، تورهای دوچرخه‌سواری برگزار می‌کند و دوچرخه کرایه می‌دهد تا مسافران خاطراتی فراموش‌نشدنی و شیرین را برای خود به یادگار بگذراند.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان امیرحان این استانبول در فضایی دنج پذیرای مسافران است تا خوراک‌هایی لذیذ را میل کنند و در کنار خانواده و همسفران اوقاتی خوش را سپری کنند.

فاصله هتل آپارتمان امیرحان این تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است