search
menu

هتل Emerald Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emerald Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل امرالد استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امرالد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Emerald Hotel Istanbul


هتل امرالد استانبول، یکی از هتل های ۴ ستاره خوب شهر استانبول، واقع در قلب تپنده شهر، یعنی منطقه بی اوغلو و خیابان تکسیم است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل امرالد استانبول به گونه ای است که مهمانان می توانند به بسیاری از جاذبه های شهر، پارک های استانبول، کلیساهای استانبول و ... دسترسی سریع و آسان داشته باشند. کارکنان هتل Emerald Hotel Istanbul بسیار محترم، مجرب و خوش برخورد هستند و با آغوش باز از مهمانان استقبال و آن ها را میزبانی می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل امرالد استانبول


در هتل امرالد استانبول امکانات رفاهی و خدمات متنوع و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و بابت هر روز ۵ یورو بپردازند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی شیک هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و روزنامه است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های شهر، تبدیل ارز، اتو پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ ها، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و روم سرویس به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مهمانان هستند و آن ها را به بهترین شکل راهنمایی می کنند. کارکنان هتل امرالد استانبول به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، هندی، روسی، اردو و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان بسیار حرفه ای و صمیمی عمل می کنند. محوطه بیرونی هتل دارای فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز بوده و برای تنفس و استراحت مکان خوبی به حساب می آید. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراهشان بیاورند، لازم است بدانند که در هتل امرالد استانبول پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

اتاق های هتل


هتل امرالد استانبول انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیازی دارد. واحدهای اقامتی هتل امرالد استانبول شامل اتاق های خانواده، وی آی پی (VIP)، سوئیت عروس و داماد، دبل سوپریور، دبل استاندارد، توئین سوپریور، دبل یا توئین کانکت، سوئیت جونیور، سوئیت سه تخته، اتاق سه تریپل با چشم انداز جاذبه های شهر، سوئیت های دو تخته و اتاق دبل استاندارد با چشم انداز خیابان هستند. مهمانان می توانند اتاقی را که باب میل و سلیقه شان است، انتخاب و رزرو نمایند. تمام اتاق های هتل عایق صدا بوده و استعمال دخانیات در سراسر هتل و اتاق ها، به استثنای اتاق مخصوص سیگار در لابی، اکیدا ممنوع است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد و بنابراین، مهمانان از بابت نظافت و تمیزی واحدها اطمینان خاطر داشته باشند. دکوراسیون اتاق ها شیک، دلباز و مدرن است و حس خوب و آرامش بخش دارد. زمان تحویل اتاق ها در هتل امرالد استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل واحدهای اقامتی هتل امرالد استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، ماشین ظرفشویی، سینک آشپزخانه، کابینت، ماکروویو، ظروف غذاخوری، دراور، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، سشوار، دمپایی و ... در نظر گرفته شده اند.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معینی از صبح، وعده صبحانه به صورت بوفه ای و با تنوع غذایی بالا برای مهمانان تدارک دیده و سرو می شود. مهمانان می توانند از غذاهای حلال، وگان، قاره ای و ویجیتاله نوش جان کنند. یک بار نوشیدنی جات کوچک نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی ها و اسنک ها را برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل امرالد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۹٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است