search
menu

هتل Elite Marmara Bosphorus&Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elite Marmara Bosphorus&Suites Istanbul
امکانات کلی هتل الیت مارمارا بسفروس اند سوئیتس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیت مارمارا بسفروس اند سوئیتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elite Marmara Bosphorus&Suites Istanbul


هتل سه ستاره الیت مارمارا بسفروس اند سوئیتس استانبول در ۸ کیلومتری خیابان پر جنب و جوش استقلال، ۶ کیلومتری مرکز کنگره استانبول و در مجاورت مسجد اورتاکوی و پل بسفر واقع شده است. این هتل در ۷ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برخ دختر، کاخ ییلدز و بازار ادویه جات استانبول دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در فاصله ۴۲ کیلومتری محل اقامت است و این هتل برای رفاه میهمانان خود خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول هتل Elite Marmara Bosphorus&Suites Istanbul با ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل الیت مارمارا بسفروس اند سوئیتس استانبول


هتل دارای یک سالن مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک و همچنین پارکینگ خصوصی رایگان برای میهمانانی است که با خودروی شخصی سفر می کنند. همچنین خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، میز تور و صندوق امانات را ارائه می دهد. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان این امکان را به میهمانان می دهد تا با فضای مجازی در ارتباط باشند. برای جلوگیری از بروز حوادث ناگهانی کپسول آتش نشانی، دتکتور دود، سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل تعبیه شده است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل Elite Marmara Bosphorus&Suites Istanbul مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. از کشیدن سیگار در مکان های عمومی هتل خودداری کنید. به این منظور اتاق هایی در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نشود. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت محیط تمیز و پاکیزه، قیمت مناسب، دسترسی آسان به جاهای دیدنی و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی است. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز انجام می گیرد. کارکنان چند زبانه با تسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز هستند. برای سرگرمی کودکان دلبند شما دی وی دی و کانال های تلویزیونی کودکان در نظر گرفته شده است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. ورود به این هتل ساعت ۱۴ و خروج از هتل ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل الیت مارمارا بسفروس اند سوئیتس استانبول عبارتند از: اتاق خانوادگی دارای تراس، اتاق لوکس، اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق خانوادگی سوپریور با منظره باغ و کوه و اتاق دبل اقتصادی با منظره زیبای شهر. این هتل دارای ۱۶ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت، برنامه های ماهواره ای متنوع، تلفن، آباژور، گاوصندوق، کمد لباس، کتری برقی، مینی بار و وسایل آشپزی است. در هتل Elite Marmara Bosphorus& Suites Istanbu هر اتاق دارای یک حمام خصوصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل الیت مارمارا بسفروس اند سوئیتس فاقد رستوران است. میهمانان می توانند از غذاهای مدیترانه ای و ترکی لذیذ در Bizce Ortakoy Kurufasulyecisi که در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارد، لذت ببرند. هر روز صبح صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود.

فاصله هتل الیت مارمارا بسفروس اند سوئیتس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است