search
menu

هتل Element Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Element Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل المنت سوئيت استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل المنت سوئيت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Element Suites Istanbul


هتل المنت سوئیت یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر استانبول است که تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان تکسیم استانبول دسترسی داشته باشید، همچنین به دلیل فاصله اندکی این هتل تا خیابان پر از هیجان استقلال می‌توانید از چندین جاذبه دیدنی و تاریخی و گالری‌های هنری و مراکز خرید بازدید کنید، این خیابان در میان گردشگران از شهرت زیادی برخوردار است. ایستگاه متروی تکسیم حدوداً ۵۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد که از این طریق به جاهای مختلف شهر استانبول مانند کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، بازار بزرگ استانبول دسترسی خواهید داشت.
مرکز خرید دمیرورن حدوداً ۵ دقیقه‌ تا این هتل فاصله دارد، همچنین مرکز خرید جواهر حدود ۷ کیلومتر و مرکز خرید نیشان تاشی نیز حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Element Suites Istanbul نیز فرودگاه آتاتورک بوده و حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی انجام می‌گیرد که شامل هزینه مجزا است. ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل المنت سوئيت استانبول


از امکانات موردتوجه این هتل می‌توان به آزاد بودن ورود حیوانات خانگی اشاره کرد که این امر برای حیوان دوستان و حامیان حیوانات یکی از مسائل قابل‌توجه است. این مسافران در هنگام سفر و خرید بلیط هواپیما به رزرو المنت سوئیت بیشتر اشتیاق دارند. اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر هتل قابل‌دسترس است. برای استفاده از پارکینگ می‌توانید به پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل مراجعه کنید که استفاده از آن شامل هزینه جداگانه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی هتل Element Suites Istanbul نیز امکاناتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و تبدیل ارز دایر گردیده است. بخش پذیرش در هتل المنت سوئیت به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از میهمانان استقبال می‌کند. ممکن است در حین سفرتان به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید که همه این خدمات در این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. کارکنان این مجموعه در هرچه بهتر شدن ارائه خدمات تلاش می‌کنند و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی، عربی و ترکی استانبولی تسلط دارند. بدین‌جهت در هنگام اقامت مشکل برقراری ارتباط با پرسنل را نخواهید داشت. برای سرگرمی کودکان نیز شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان با انواع کارتون‌ها و برنامه‌های دیدنی وجود دار.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


سوئیت‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از دکوراسیون خاص و بی‌نظیری برخوردارند، همچنین در همه سوئیت‌ها اینترنت وای فای رایگان ارائه می‌شود. انواع اتاق و سوئیت در این هتل عبارتند از سوئیت دوبل، سوئیت استاندارد با طبقه زیرزمین، سوئیت دوبلکس با بالکن، اتاق تریپل استاندارد و اتاق تریپل دلوکس. در طراحی اتاق‌ها و سوئیت‌ها از لامپ‌های ال ای دی رنگی استفاده‌شده است و همین امر باعث القاء انرژی و هیجان به مسافران می‌شود. در حالت کلی سوئیت‌های این هتل نسبت به سوئيت‌های دیگر در شهر استانبول متفاوت هستند. در چیدمان سوئیت‌ها نیز از اسباب و وسایل مدرن استفاده‌شده است، همچنین در داخل سوئیت‌ها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و گاوصندوق بهره‌مند شوید. هر یک از سوئیت‌ها آشپزخانه مجهز و محلی برای غذا خوردن دارند.
همچنین برخی از این واحدهای هتل Element Suites Istanbul نیز شامل بالکن اختصاصی بوده که از این بالکن جاذبه‌های دیدنی و چشم‌انداز بسیار زیبایی از محوطه را تماشا خواهید کرد. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی توأم با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استفاده از سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است . برخی امکانات ارائه‌شده در هر یک از سوئیت‌ها و اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، ورودی اختصاصی، اتو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کتری برقی، اجاق‌گاز، صندلی مخصوص کودکان و لوازم شست‌وشو.

فاصله هتل المنت سوئيت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است