search
menu

هتل Element Garden Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Element Garden
امکانات و خدمات عمومی هتل المنت گاردن
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل المنت گاردن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Element Garden


هتل آپارتمان سه ستاره المنت گاردن در شهر تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل اقتصادی المنت گاردن استانبول در مرکز شهر استانبول، در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. در نزدیکی هتل آپارتمان المنت گاردن، دو ساحل باصفا و چشم‌نواز وجود دارند که می‌توانید اوقاتی مفرح و لذت‌بخش را در آنجا سپری کنید. هتل المنت گاردن استانبول دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و در نزدیکی یک ایستگاه مترو قرار دارد. هتل آپارتمان المنت گاردن برای مسافرانی که با خانواده سفر می‌کنند و به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه هستند تا اقامتی خوش را تجربه کنند؛ بسیار مناسب است. در صورتی که قصد گرفتن بلیط هواپیما استانبول و اقامت در هتل Element Garden را داشته باشید، می‌توانید به راحتی از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل آپارتمان المنت گاردن برسید. زمانی که در هتل المنت گاردن اقامت دارید، حتما سری هم به خیابان های مشهور استانبول بزنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل المنت گاردن


هتل آپارتمان المنت گاردن استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت و خوبی را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: باغچه، لابی، رستوران، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، گشت شهری، تبدیل ارز، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشت‌و‌گذار در شهر با برنامه مشخص، خدمات بیدارباش، نگهداری از چمدان، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Element Garden استفاده کنید تا با خیالی راحت رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل آپارتمان المنت گاردن علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی و روسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل آپارتمان المنت گاردن استانبول با طراحی و دکوراسیونی جذاب و چشم‌گیر بدین شرح هستند: استودیو اقتصادی با مساحت ۱۷ متر مربع، استودیو با مساحت ۲۰ متر مربع، سوئیت جونیور با مساحت ۲۷ متر مربع، آپارتمان با مساحت ۳۵ متر مربع، آپارتمان با یک اتاق خواب و مساحت ۳۰ متر مربع و آپارتمان با دو اتاق خواب که مساحت ۴۵ متر مربع دارد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبا و راحت هتل آپارتمان المنت گاردن، امکانات و وسایل بسیار خوب و متناسب با نیاز‌های مسافران قرار دارد تا مهمانان اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل Element Garden شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. یکی از مزیت‌های هتل آپارتمان المنت گاردن این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را بدون هزینه‌ای اضافی در هتل به همراه داشته‌باشید. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل المنت گاردن، امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل المنت گاردن استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی و ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل المنت گاردن استانبول می‌توانید با آسودگی خیال و با سلیقه خود آشپزی کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Element Garden امکان تماشای مسابقات ورزشی زنده وجود دارد و همچنین فرزندانتان می‌توانند به تماشای شبکه‌هایی که برنامه کودک پخش می‌کنند، مشغول شوند.

رستوران هتل


در هتل آپارتمان المنت گاردن استانبول یک رستوران در فضای باز در باغچه قرار دارد که با فضایی شیک و دلنشین فضایی مطلوب و دلنشین را برای شما ایجاد می‌کند، می‌توانید با خانواده، دوستان و همسفران خود خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید، از فضای سبز و جلوه‌ی زیبای گل‌ها و گیاهان لذت ببرید و همچنین اوقاتی به‌یادماندنی و خوش را سپری کنید.

فاصله هتل المنت گاردن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است