search
menu

هتل Dumankaya ikon residance Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Dumankaya ikon residence
امکانات هتل دومانکیا آیکون رزیدنس
خدمات هتل دومانکیا آیکون رزیدنس
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دومانکیا آیکون رزیدنس

درباره Dumankaya ikon residence


هتل دومانکیا آیکون رزیدنس استانبول یک هتل آپارتمان ۳ ستاره فوق العاده عالی در شهر استانبول است که امکانات موجود در آن شما را شگفت زده خواهند کرد. استانبول یک شهر تاریخی با اماکن تفریحی و گردشگری بسیار گسترده است که سالیانه مسافران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند. این شهر به دلیل نزدیکی به ایران و هزینه‌های مقرون به صرفه برای مسافرت، در بین گردشگران ایرانی نیز طرفداران فراوانی دارد. اماکن تاریخی متنوعی در این شهر وجود دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و… اشاره کرد. هتل Dumankaya ikon residence با امکانات متنوع و محیط زیبا و آرامش بخشی که دارد می‌تواند لذت اقامت در شهر استانبول را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هوایپما و سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری دلپذیر و لذت بخش را تجربه کنید.

امکانات هتل دومانکیا آیکون رزیدنس


امکاناتی که در هتل دومانکیا آیکون رزیدنس استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار گسترده و قابل توجه هستند و بدون شک توجه مسافران را به خود جلب خواهند کرد. دکوراسیون داخلی هتل کاملا لوکس و مدرن است و از همین جهت احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. هتل دارای یک لابی بزرگ با فضایی شیک و جذاب است که محل خوبی را برای استراحت مهمانان تازه از راه رسیده فراهم می‌سازد. دو استخر سرپوشیده و سرباز در این هتل وجود دارند که اوقات فراغت خوشی را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌دهند.
امکاناتی مانند سونا، آرایشگاه و سولاریم از امکانات ویژه این هتل هستند که بسیار مورد توجه مسافران قرار دارند. هتل دارای محل‌هایی مانند تراس و باغ است که با امکاناتی مانند مبلمان در فضای باز تجهیز شده‌اند و محیطی آرامش بخش را برای استراحت و وقت گذرانی مهمانان فراهم می‌کنند. امکانات فراوان دیگری نیز در هتل Dumankaya ikon residance وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های خانوادگی، امکانات ویژه معلولین، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق بازی، زمین تنیس و… اشاره کرد.

خدمات هتل دومانکیا آیکون رزیدنس


هتل دومانکیا آیکون رزیدنس استانبول دارای خدمات متنوعی است که در کنار امکانات رفاهی موجود در این هتل می‌توانند اقامتی زیبا و دوست داشتنی را به مهمانان هدیه کنند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. تجهیزات بازی مخصوص کودکان، زمین بازی کودکان و شبکه‌های تلویزیونی کودکانه در این هتل وجود دارند که مسافران می‌توانند برای سرگرم کردن کودکان خود از آن‌ها بهره‌مند شوند. سرگرمی‌های عصرانه و جشن‌های شبانه از جمله فعالیت‌های محبوب در هتل هستند که اوقات فراغت جذابی را در زمان اقامت برای مهمانان رقم می‌زنند. هتل دارای خدمات خانه داری است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند.
خدمات کرایه خودرو هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و امکان گشت و گذار به وسیله یک خودرو شخصی در استانبول را برای آنان فراهم می‌کند. انواع ماساژ‌های تخصصی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که در کیفیت اقامت مسافران تاثیر بسیار خوبی دارند. تبدیل ارز، انبار چمدان، تهیه بلیط، خشکشویی، سرویس اتو و… نیز از دیگر خدمات موجود در هتل Dumankaya ikon residence هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی موجود در هتل دومانکیا آیکون رزیدنس استانبول علاوه بر دکوراسیون زیبا و فضای بزرگ و آرامش بخشی که دارند، امکانات متنوعی را نیز به مهمانان ارائه می‌کنند. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان‌هایی بزرگ و مجهز هستند که به آشپزخانه نیز تجهیز شده‌اند و امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله امکانات دیگری که در واحدهای اقامتی هتل Dumankaya ikon residence وجود دارند می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله و لوازم بهداشتی رایگان، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، مبلمان، امکانات اتوکشی، تلویزیون صفحه تخت، جالباسی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل دومانکیا آیکون رزیدنس


فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۸.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۹.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است