search
menu

هتل Double DD Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Double DD Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دابل دی دی استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دابل دی دی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Double DD Hotel Istanbul


هتل دابل دی دی یک هتل دو ستاره است که در شهر توریستی و گردشگری استانبول واقع شده‌است. این هتل دارای فضای آرامش بخشی است و می‌توانید اقامت آرامش بخش و خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. دکوراسیون هتل به گونه‌ای است که لوازم چوبی و رنگ‌های همخوان با چوب فضایی دلنشین را برای اقامت شما بوجود آورده‌اند. جاهای دیدنی استانبول متعدد هستند و برخی از آن‌ها مانند میدان تکسیم تنها ۳۰۰ متر با هتل دابل دی دی استانبول فاصله دارند. دیگر جاهای دیدنی استانبول شامل: مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، دلفیناریوم استانبول، برج گالاتا و .... هستند که می‌توانید با اقامت در این هتل دنج و راحت نسبت به بازدید از آنها اقدام کنید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از بهترین راه‌هایی است که بوسیله آن از بابت نحوه سفر خود راحت خواهید بود.

امکانات عمومی هتل دابل دی دی استانبول


هتل Double DD Hotel Istanbul دارای یک سری امکانات است که شما می‌توانید در این بخش بطور کلی تمام امکانات هتل را بخوانید. این هتل نیز مانند سایر هتل‌های شهر استانبول از اینترنت رایگان بهره می‌برد و در تمام بخش‌های آن مسافران می‌توانند به راحتی به اینترنت هتل متصل شوند. اگر همانطور که گفته شد با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر کرده‌اید، بهتر است بدانید که هتل دارای خدمات شاتل فرودگاهی است و با پرداخت هزینه اضافی به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. اجازه برای ورود حیوانات به هتل دابل دی دی استانبول وجود ندارد. انبار چمدان نیز در هتل وجود دارد تا با خیال راحت چمدان‌هایتان را به این بخش بسپارید. یک سری از فعالیت‌های تفریحی و فرهنگی برای شما مهمانان عزیز در نظر گرفته شده‌است که شامل برگزاری کلاس‌های آشپزی، تور فرهنگی، اجرای موسیقی زنده، استند آپ کمدی و ... هستند و برای بهره بردن از آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه اضافی خواهید داشت. بالکن و تراس هتل یک مکان بسیار دنج و مناسب برای استراحت شما در هوای آزاد است. آسانسور نیز در هتل وجود دارد تا با خیال راحت بین طبقات و یا لابی و اتاقتان جابجا شوید.
بطور روزانه نظافت در هتل انجام می‌شود و به جرات می‌توان گفت که تمام هتل‌های استانبول از این نظر در رتبه بسیار بالایی قرار دارند و تمیزی و نظافت شاخصه مهم تمام هتل‌های این شهر است. صندوق امانات نیز در این هتل وجود دارد تا وسایل و مدارک با ارزش خود را با خیال راحت به هتل بسپارید و به گشت و گذار در شهر بپردازید. برای گشتن در شهر از طریق هتل می‌توانید ماشین کرایه کنید و با آن تمام شهر را بگردید و لذت ببرید. هتل می‌تواند بلیط وسایل حمل و نقل عمومی را در اختیار شما قرار دهد و در عوض شما باید هزینه اضافی این بلیط‌ها را پرداخت کنید. خشکشویی، اتو و لاندری نیز جز بخش‌هایی از هتل هستند که در ارائه خدمات به مسافران هتل تعبیه شده‌اند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل مذکور اتاق‌های بسیار دنج و راحتی دارد که اقامت بسیار خوبی را در آن‌ها تجربه خواهید کرد. دیوارها به رنگ آبی هستند و سبب آرامش هرچه بیشتر شما خواهند شد. قهوه و چای ساز در تمام اتاق‌ها وجود دارد و همین موضوع می‌تواند استراحت شما را به همراه نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در هتل دلچسب‌تر سازد. تلویزیون و اینترنت نیز در تمام واحدها قابل دسترسی است. امکانات بهداشتی همچون سرویس بهداشتی و حمام نیز در تمام واحدهای اقامتی هتل Double DD Hotel Istanbul وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق کویین با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس با یک تخت دو نفره
• اتاق سوپریور با یک تخت دو نفره
• اتاق توئین با دو تخت تک نفره
• سوئیت با بالکن شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو در اتاق دیگر

رستوران هتل


هتل Double DD Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی غذا بصورت روم سرویس به اتاق‌ها ارائه می‌شود.

فاصله هتل دابل دی دی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۸ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۸ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است