search
menu

هتل Divas Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Divas Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دیواس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دیواس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Divas Hotel Istanbul


هتل دیواس استانبول یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره بسیار زیبایی است که در قلب شهر استانبول قرار گرفته‌است. این هتل در منطقه سلطان احمد و در یک مکان آرام و به دور از هیاهو ساخته شده‌است. در طراحی فضای داخلی هتل نهایت دقت صورت گرفته‌است و در آن نشانه‌هایی از طراحی به سبک سنتی نیز دیده می‌شود. هتل دارای بالکن نیز هست و شما می‌توانید در فضای دلچسب این بالکن لحظاتی را استراحت کنید و از اقامتتان در هتل Divas Hotel Istanbul لذت ببرید. شاید بتوان گفت در واقع این هتل به نوعی شبیه بوتیک هتل است و چیدمان آن نیز بیشتر سنتی است تا این که مدرن و امروزی باشد. اگر انتخاب شما سفر هوایی به این شهر است بهتر است با رزرو آنلاین بلیط هواپیما سفر آرامی را تجربه کنید. استانبول شهری است با جاذبه‌های دیدنی مختلف و متنوع مانند: موزه پرا، مسجد ایاصوفیه، دولفیناریوم استانبول، کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، برج گالاتا و ... که می‌توانید با اطلاعاتی که از هتل‌های استانبول کسب می‌کنید یک هتل خوب را برای اقامتتان انتخاب کنید و به راحتی از جاهای دیدنی استانبول دیدن کنید تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. در ادامه این متن سعی شده‌است تا اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با هتل دیواس استانبول به شما ارائه شود.

امکانات عمومی هتل دیواس استانبول


آنچه در برخورد اول شما به این هتل می‌تواند بیشتر از سایر موارد چشمگیر باشد، وجود دکوراسیون سنتی هتل است که بصورتی بسیار شیک این چیدمان انجام شده‌است و شما می‌توانید در یک هتل دنج اقامت کنید. هتل Divas Hotel Istanbul دارای یک لابی است و مبلمانی برای استراحت دارد و رنگی که بیشتر در دکوراسیون هتل مخصوصا در لابی به چشم می‌خورد رنگ قرمز است. مسافران با پذیرش هتل می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته در ارتباط باشند و بعبارتی پذیرش شبانه روزی هتل خدمت دیگری است که به مسافران عرضه می‌شود. برای هر مکان اقامتی وجود اینترنت از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود و خوشبختانه هتل دیواس استانبول اینترنت وای فای رایگان را در همه بخش‌هایش در دسترس مسافران قرار داده‌است.
این هتل از هتل‌هایی است که برای معلولان امکانات بسیار خوبی را در نظر گرفته‌است و حتی پارکینگ نیز برای معلولان بطور خاص و ویژه در دسترس است. البته علاوه بر معلولان، پارکینگ برای سایر افراد نیز وجود دارد و برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت کنید. نظافت در هتل بصورت روزانه انجام می‌شود و شما می‌توانید در فضای تمیز هتل با خاطری آرام استراحت کنید. خدمات صرافی نیز در این مکان برای مسافران ارائه می‌شود. خشکشویی با هزینه اضافی در هتل وجود دارد تا هر زمانی نیاز داشتید لباس‌هایتان را تمیز داشته‌باشید. در ادامه مطلب می‌توانید اطلاعاتی در رابطه با اتاق‌های کسب کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Divas Hotel Istanbul بسیار خاص و دنج هستند. ظرافت و دقت خاصی در چیدمان اتاق‌ها به کار رفته‌است و رنگ قرمز و سبز به زیبایی در دکوراسیون اتاق‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌است. در برخی اتاق‌ها سقف چوبی است و ترکیب رنگ چوبی با چیدمان کلی اتاق‌ها بر جذابیت اتاق‌ها افزوده است. در تمام واحدها تلویزیون وجود دارد و همه تلویزیون‌ها به شبکه کودک متصل هستند. اینترنت نیز در اتاق‌های هتل در دسترس مسافران است تا بتوانند به کارهای اینترنتی خود به راحتی رسیدگی کنند. هتل اتاق‌های متنوع و مختلفی دارد که بر حسب نیاز و تعداد نفرات می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• اتاق دو نفره با بالکن و چشم انداز دریا
• اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• اتاق اقتصادی با یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس با چشم انداز دریا و با یک تخت دو نفره
• اتاق چهار نفره با دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی با دو تخت تک نفره و دو تخت دو نفره

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران بسیار دنج و تمیزی است که می‌توانید با خیال راحت از تنوع و رعایت بهداشت در آن وعده غذایی بسیار لذیذی را سرو کنید.

فاصله هتل دیواس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است