search
menu

هتل Detay Home Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Detay Home Taksim Istanbul
امکانات هتل آپارتمان دیتی هوم تکسیم استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل دیتی هوم تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Detay Home Taksim Istanbul


هتل دیتی هوم تکسیم یکی از هتل های زیبای ۳ ستاره واقع در مرکز استانبول است. نزدیک بودن این هتل به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد سلیمانیه، کاخ دلمه باغچه، مسجد ایاصوفیه و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر از ویژگی های مهم این هتل است که همواره مورد توجه گردشگران بوده است. هتل در فاصله ۳۸ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۷ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل زیبای Detay Home Taksim یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل آپارتمان دیتی هوم تکسیم استانبول


امکانات و خدماتی که هتل دیتی هوم تکسیم در اختیار مسافران قرار می‌دهد شامل WiFi رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند، پارکینگ، خدمات حمل و نقل از قبیل ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب با دریافت هزینه اضافی و کرایه اتومبیل است. ازجمله خدمات نظافتی هتل می‌توان به خدمات خشکشویی، سرویس اتوکشی و لباس شویی همه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین در این هتل نظافت به صورت روزانه با هزینه اضافی انجام می‌گیرد. سایر خدمات در دسترس می‌توان به انبار چمدان، میز تور، خدمات تبدیل ارز، ورود و خروج سریع و خدمات فکس و فتوکپی اشاره کرد.
علاوه بر آن خدمات امنیتی همچون دوربین مداربسته، کپسول های آتش نشانی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته در این هتل فراهم شده است. آشپزخانه سوئیت ها دارای میز غذاخوری، محصولات پاک کننده، اجاق گاز، وسایل آشپزخانه، کتری برقی، ماشین لباسشویی و یخچال و فریزر است. در این هتل استعمال دخانیات ممنوع بوده و همراه داشتن حیوانات خانگی با دریافت هزینه اضافی مجاز است. هتل Detay Home Taksim فاقد رستوران است اما کافه ها و رستوران های زیادی در نزدیکی این هتل وجود دارند که انواع غذاهای مختلف را ارائه می‌دهند. علاوه بر آن مسافران می‌توانند غذاهای خود را با وسایل آشپزی که توسط هتل ارائه شده است در آشپزخانه سوئیت خود تهیه کنند. در این هتل صبحانه در اتاق نیز سرو می شود. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


هتل Detay Home Taksim انواع اتاق های مختلف را برای مهمانان مهیا کرده است که عبارتند از: اتاق استودیو، آپارتمان یک خوابه، اتاق چهار تخته اکونومی (طبقه زیرزمین)، اتاق دو نفره Budget، آپارتمان دو خوابه، آپارتمان سه خوابه و اتاق خانواده که متناسب با نیاز مسافران هم به صورت انفرادی و هم با گروه خانواده و دوستان امکان رزرو و اقامت وجود دارد. اتاق‌ها و سوئیت های هتل با دکوراسیون شیک و مبله مجهز به Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، کتری برقی، میز کار، قفسه خشک کردن لباس، جالباسی و امکانات اتوکشی است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، توالت فرنگی و دستمال توالت است.

فاصله هتل دیتی هوم تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است