search
menu

هتل Deluxe Golden Horn Sultanahmet Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Deluxe Golden Horn Sultanahmet Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل دلوکس گولدن هورن سلطان احمد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دلوکس گولدن هورن سلطان احمد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Deluxe Golden Horn Sultanahmet Hotel Istanbul


هتل دلوکس گلدن هورن استانبول فعالیت خود را از سال ۲۰۰۶ در منطقه مشهور سلطان احمد آغاز کرد. گلدن هورن از همان سال های اولیه فعالیت بی وقفه ای داشته تا اینکه در سال ۲۰۱۰ برای افزایش سطح خدمات و امکانات خود تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت تا این بار با به روزترین امکانات از مهمانانش پذیرایی کرده و خدماتی مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی هتلداری را ارائه دهد. دلوکس گلدن هورن تمام آن چیزی که در ذهنتان به عنوان اقامتی خوش دارید را ارائه خواهد داد. گرچه امکانات هتل مدرن هستند اما سبک معماری هتل همچنان سنتی است و با ورود به آن حس خواهید کرد وارد تونل زمان شده و به دوران بیزانس بازگشته اید. هتل Deluxe Golden Horn Sultanahmet Hotel Istanbul شما را به اقامتی فراموش نشدنی و تجربه تعطیلاتی خاطره انگیز دعوت می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دلوکس گولدن هورن سلطان احمد


پذیرش ۲۴ ساعته هتل دلوکس گلدن هورن می تواند هماهنگی مورد نیازتان برای کرایه خودرو را انجام داده و در مورد جاهای دیدنی استانبول اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیارتان بگذارد. برای مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند پارکینگ ویژه ای ایجاد شده که به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. اما آن هایی که خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر هوایی را ترجیح داده اند می توانند از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی استفاده کنند. دلوکس گولدن برای مهمانان سالمند و توان یاب خود خدماتی و امکاناتی مانند رمپ ویژه، سرویس ها بهداشتی مناسب ویلچر و زنگ اعلام خطر اورژانس در اتاق ها قرار داده است. نگران امنیت هتل نباشید چون دوربین مداربسته در همه جای هتل تعبیه شده است.
کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، سالن همایش، کپسول آتش نشانی، خدمات کانسیرج، خدمات تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات تور و اینترنت رایگان دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در هتل دلوکس گولدن هورن به آن ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های هتل


اتاق استاندارد دابل، اتاق دلوکس دابل، اتاق خانواده، اتاق تریپل و سوئیت ها انواع اتاق های هتل را تشکیل می دهند که با توجه به تعداد همراهان خود می توانید اتاق مورد نظر را رزرو و در آن اقامت داشته باشید. برای زوج های جوان سوئیت عروس نیز در صورت درخواست آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل بدون سیگار و بدون آلرژی بوده و دارای امکانات مختلفی مانند وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، پنجره های دوجداره و تلویزیون با کانال های ماهواره ای هستند. به تمامی اتاق ها خدمات روم سرویس ارائه می شود و برخی از آن ها چشم اندازی رو به دریا دارند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


گلدن هورن فاقد امکاناتی مانند استخر و اسپا است اما برای ورزشکاران باشگاه ورزشی ای در نظر گرفته شده و برای اهالی مطالعه، کتابخانه کوچکی ایجاد شده است.

رستوران هتل


دلوکس گولدن هورن رستوران دنج و زیبایی دارد که انواع غذاهای خوش طعم و مزه را برای مهمانان تهیه می کند. مهمانانی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند می توانند از هتل منوی رژیمی را دریافت کنند. رستوران برای گیاه خواران نیز غذاهای مخصوص آن ها را فراهم می کند. البته اگر حس و حالتان خوب بود می توانید سری به خیابان های مشهور استانبول زده و از غذاهای خیابانی استانبول نیز نوش جان کنید.

فاصله هتل دلوکس گولدن هورن سلطان احمد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است