search
menu

هتل Dareyn Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dareyn Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دارین استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دارین استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dareyn Hotel Istanbul


هتل دارین از هتل‌های دو ستاره و مقرون‌به‌صرفه در منطقه مشهور فاتح استانبول است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بوده و دسترسی تا نقاط دیگر استانبول بسیار آسان است. همچنین این منطقه مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی زیبایی است که بازدید از آن‌ها به گردشگران و توریست‌ها توصیه می‌شود، برخی از این جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، آب‌انبار باسیلیکا و بازار بزرگ استانبول. با اقامت در این هتل به میدان تکسیم و خیابان مشهور استقلال دسترسی آسانی خواهید داشت که بازدید از این منطقه به همه توریست‌ها و مسافران توصیه می‌شود، مطمئناً از مغازه‌ها و رستوران‌های موجود در این منطقه سیر نخواهید شد و برای سفر بعدی و خرید بلیط هواپیما نیز اشتیاق پیدا خواهید کرد. با توجه به اینکه هتل Dareyn Hotel Istanbul در قلب منطقه فاتح واقع‌شده است، بنابر این برای رفتن به بازار بزرگ استانبول فقط به ۵ دقیقه رانندگی نیاز دارید. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل دارین عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و روم سرویس.

امکانات عمومی هتل دارین استانبول


در بخش گردشگری این هتل برنامه‌های گردش و آشنایی با جاذبه‌های اصلی استانبول مانند مسجد آبی، مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی فراهم گردیده است. این هتل شامل کتابخانه، پذیرش ۲۴ ساعته و کرایه اتومبیل است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز در این هتل انجام می‌گیرند. خدماتی مانند برگزاری جلسات و کنفرانس نیز در مرکز بیزینس این هتل دایر هستند و در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. پارکینگ عمومی به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، این پارکینگ در محلی نزدیک به هتل Dareyn Hotel Istanbul واقع‌شده است و نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی نیز مغازه سوغاتی فروشی دایر گردیده است که برای دوستان و آشنایان می‌توانید از این مغازه انواع وسایل تهیه کنید. برای اطلاع از اخبار روز دنیا نیز می‌توانید از روزنامه موجود در لابی بهره‌مند شوید. کارکنان این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط داشته و با مسافران به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت خانواده با ۲ اتاق‌خواب، اتاق تریپل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق توئین یا دوبل، اتاق تریپ با چشم‌انداز شهر در طبقه بالا. همه اتاق‌ها دارای دکوراسیون شیک با وسایل چوبی و رنگ‌های گرم هستند و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست. از نکات موردتوجه در این هتل می‌توان به وجود قرآن و جانماز در اتاق‌ها اشاره کرد.
از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل Dareyn Hotel Istanbul می‌توان به مینی بار، کمد لباس، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، امکانات شستشو، میز کار، تلفن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن اشاره کرد. همچنین دیوارها و پنجره‌های موجود در اتاق‌ها عایق صدا هستند، بنابراین لازم به ذکر است که برای دسترسی به طبقات بالایی این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی یا حرکتی داشته باشند، با خیال راحت در هر طبقه از این هتل می‌توانند اتاق رزرو کنند و از امکانات رفاهی خوبی بهره‌مند شوند. در میان اتاق‌های موجود در این هتل نیز اتاق خانواده از اهمیت خاصی برخوردار است و در میان مسافران محبوبیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از مسافران و اتاق‌ها تعبیه گردیده‌اند.

رستوران هتل


همه‌روزه در هنگام صبح وعده صبحانه شامل غذاهای بین‌المللی و ترکی استانبولی است که به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل ارائه می‌شود. همچنین خدمات مربوط به روم سرویس نیز در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است.

فاصله هتل دارین استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است