search
menu

هتل Danis Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Danis Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل دانیس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل Danis Hotel Istanbul تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Danis Hotel Istanbul


هتل ۴ ستاره دانیس استانبول در قلب منطقه تاریخی، تجاری و خرید استانبول واقع شده است. تنها چند دقیقه پیاده تا نقاط دیدنی استانبول مانند بازار بزرگ و مسجد سلیمانیه فاصله دارد. همچنین ۴۰۰ متر از ایستگاه مترو Vezneciler و تراموای لاللی و آکسارای فاصله دارد. نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری شهر استانبول از جمله خیابان استقلال، میدان تکسیم، بازار ادویه جات، مسجد لاللی، برج گالاتا و برج دختر یکی از مزایای این هتل به شمار می آید که هر ساله موجب جذب گردشگران بسیار و همچنین کاهش هزینه های رفت و آمد شده است. حدود ۵۰ دقیقه طول می شد تا خود را با ماشین به فرودگاه استانبول برسانید. خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می شود. می توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل Danis Hotel Istanbul اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دانیس استانبول


هتل دانیس برای آسایش و راحتی میهمانان خود امکانات بی شماری از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، میز تور، صرافی و صندوق امانات را در اختیار آن ها قرار می دهد. با کرایه خودرو می توانید از اماکن دیدنی بازدید کنید و گشتی در شهر بزنید. وای فای رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل خودداری کنید. کشیدن سیگار نیز در مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. هتل Danis Hotel Istanbul دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و برای تمیز کردن آن از ضدعفونی کننده استفاده می شود. سطوح مکرر لمس شده با مواد ضدعفونی کننده تمیز می شوند و ملحفه ها و حوله ها در دمای حداقل ۶۰ درجه سانتیگراد شسته می شوند. برای افراد کم توان یا ناتوان امکاناتی از قبیل ویلچر، آسانسور، سرویس بهداشتی دارای ریل و سینک ظرفشویی در ارتفاع پایین تر در نظر گرفته شده است تا این افراد نیز اقامت راحت و بدون مشکلی در این هتل داشته باشند. از دیگر امکانات مشهور هتل دانیس می توان به مرکز اسپای مجهز، استخر سرپوشیده، رستوران، پارکینگ و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. پرسنل هتل با تسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان بوده و آن ها را به خوبی راهنمایی می کنند. سرویس خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به داشتن قیمتی مناسب نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد، رزرواسیون آنلاین، موقعیت مکانی مناسب و مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


روش های سرگرمی متعددی از قبیل تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، کلاس هایی درباره فرهنگ محلی و شنا برای گذراندن اوقات فراغت در هتل Danis Hotel Istanbul تعبیه شده است. بعد از شنا و همچنین برای رفع خستگی های روزانه می توانید به مرکز اسپای هتل رفته و استراحت کنید. حمام ترکی، حمام عمومی، استخر آب شور، سونا و اتاق بخار از دیگر خدمات رفاهی این هتل به حساب می آیند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل دانیس استانبول عبارتند از: اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دبل لوکس، اتاق یک تخته لوکس، اتاق سه تخته لوکس و اتاق چهار تخته لوکس. واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، کتری، کمد لباس و مینی بار هستند. همه واحدها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند که دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. همچنین هر اتاق هتل Danis Hotel Istanbul دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی است. سرویس اتاق نیز موجود است.

رستوران هتل


میهمانان هتل می توانند از صبحانه بوفه ای لذت ببرند. در رستوران هتل دانیس نیز انواع غذاهای لذیذ برای ناهار و شام سرو می شود. در بار کنار استخر می توانید با انواع نوشیدنی های خوشمزه سرد و گرم از خودتان پذیرایی کنید. همچنین برای صبحانه، ناهار و شام گزینه های بسته بندی جداگانه ای وجود دارد که از طریق سرویس اتاق در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل Danis Hotel Istanbul تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است