search
menu

هتل Comfort Life Hotel Yenikapi Laleli Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Comfort Life Hotel Yenikapı Laleli Istanbul
امکانات عمومی هتل کامفورت لایف ینی کاپی لاله لی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامفورت لایف ینی کاپی لاله لی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Comfort Life Hotel Yenikapı Laleli Istanbul


هتل کامفورت لایف ینی کاپی لاله لی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر استانبول به شمار می‌رود. این هتل زیبا در منطقه آکسارای استانبول واقع‌شده است و با اتاق‌های مدرن و تراس‌های بی‌نظیر خود چشم‌انداز دلربایی را مقابل چشمان مسافران قرار می‌دهد. مسجد سلطان احمد تنها سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی این هتل می‌توانید از چندین جاذبه دیدنی مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و آب انبار باسیلیکا و غیره بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه آتاتورک بوده که حدود ۱۵ کیلومتر تا این هتل تا فاصله دارد. مسافت بین فرودگاه تا هتل از طریق شاتل فرودگاهی در هر ساعت از شبانه‌روز با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. برخی از امکانات مشهور در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و بار.

امکانات عمومی هتل کامفورت لایف ینی کاپی لاله لی استانبول


بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از مهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی به شهر استانبول سفر می‌کند اما اگر با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوید، به‌راحتی به‌وسیله شاتل فرودگاهی به این هتل دسترسی خواهید داشت. بهتر است در جریان باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان نیز در سرتاسر این هتل قابل‌دسترس است. در لابی هتل بخشی به صرافی اختصاص داده‌شده است تا در صورت نیاز به پول رایج ترکیه در این بخش تبدیل ارز کنید. همچنین در هنگام اقامت یا زمان تخلیه اتاق‌ها ممکن است چندین ساعت تا زمان پروازتان فرصت باقی باشد که در این صورت می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز شامل هزینه جداگانه بوده و همه‌روزه در هتل Comfort Life Hotel Yenikapı Laleli Istanbul انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید. برای رفتن به طبقات بالا و دسترسی به اتاقتان می‌توانید از آسانسور تعبیر شده استفاده کنید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در طبقات بالاتر اتاق رزرو کنند. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در هر چه‌بهتر شدن خدمات ارائه‌شده و برقراری ارتباط با مسافران در حال تلاش هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق دوبل کلاسیک و اتاق تریپل اکونومی. اتاق‌های موجود در این هتل همگی دارای دکوراسیون شیک و مدرنی هستند و در همه اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاوصندوق و مینی بار وجود دارد. همچنین در برخی از اتاق‌ها سونای اختصاصی، حمام ترکی و حمام اسپا دایر گردیده است. توجه داشته باشید که در هنگام رزرو اتاق این امکانات را سؤال کنید و در صورت تمایل اتاقتان را از میان این اتاق‌ها انتخاب کنید. همچنین خدماتی مانند روم سرویس برای همه اتاق‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته دایر است. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور اتاق‌ها تعبیه‌شده است. توجه داشته باشید که نظافت اتاق‌ها در هتل Comfort Life Hotel Yenikapı Laleli Istanbul به‌طور روزانه انجام می‌گیرند، اما برای نظافت باید هزینه مجزا پرداخت کنید که در صورت درخواست مسافران مسئولین مربوطه نسبت به نظافت اتاق‌ها اقدام می‌کنند. حمام‌های اختصاصی در اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


در وعده صبحانه غذاهای بین‌المللی و محلی به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. همچنین در بخش بار می‌توانید انواع گوناگونی از نوشیدنی‌ها و دسرها و کیک‌های خوشمزه را سفارش داده و نوش جان کنید. وعده‌های ناهار و شام نیز در رستوران این هتل انواع غذاها به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل کامفورت لایف ینی کاپی لاله لی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است