search
menu

هتل Chez Bore Butique Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chez Bore Butique Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی چز بور بوتیک هتل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله چز بور بوتیک هتل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Chez Bore Butique Hotel Istanbul


چز بور بوتیک هتل استانبول، هتلی زیبا با امکانات مناسب در منطقه بی اوغلو استانبول است که از میدان تکسیم تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا خیابان استقلال نیز بسیار کم است. خیابان استقلال از خیابان های مشهور استانبول بوده و سراسر پر از بوتیک‌ها، گالری‌ها، کافه‌ها و ... است. فاصله این هتل تا جاذبه‌هایی چون پل گالاتا، مسجد اورتاکوی، اسکله امینونو استانبول و .... کم است و به آن ها دسترسی آسان دارد. اقامت در این هتل مناسب کسانی است که دوست دارند بدون پرداخت هزینه‌های زیاد بابت جابجایی در شهر، از جاهای دیدنی و گردشگری بازدید کنند. همچنین، جهت صرفه جویی در هزینه‌های سفر استفاده از تفریحات رایگان استانبول فکر ایده آلی است. کارکنان هتل Chez Bore Butique Hotel Istanbul خوش برخورد و زحمتکش هستند و برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی چز بور بوتیک هتل استانبول


در چز بور بوتیک هتل استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات برای معلولین، غذاهای بسته بندی شده، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان چز بور بوتیک هتل استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در چز بور بوتیک هتل استانبول پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق های هتل


انواع اتاق ‌ها با امکانات مطلوب در چز بور بوتیک هتل استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های چز بور بوتیک هتل استانبول شامل اتاق های خانواده، دلوکس، دبل، کینگ، کوئین، دوخوابه و ... هستند. برخی اتاق ها دارای بالکن بوده و چشم انداز زیبایی از خیابان را ارائه می‌دهند. میز و صندلی مخصوص فضای باز نیز در بالکن‌ها تعبیه شده‌اند تا مهمانان ضمن استراحت و تماشای جنب و جوش مردم، قهوه ترکشان را مزه مزه کرده و لذت ببرند. دکوراسیون اتاق ها ساده و شیک است و با اسباب و اثاثیه زیبا و مدرن چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها خوب و رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق ها در چز بور بوتیک هتل استانبول از ساعت ۴ الی ۶ صبح و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های چز بور بوتیک هتل استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای ساز، سینک ظرفشویی، کابینت، ظروف پذیرایی، میز و صندلی ناهارخوری، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که مهمانان قرار است در هتل سپری کنند، یک سری امکانات سرگرم کننده شاد و مهیج در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که علاقه‌مند ورزش و به خصوص تنیس یا بدمینتون هستند، می‌توانند با همراه و رقیب خود به بازی بپردازند. همچنین، اجراها و موسیقی‌های زنده هتل از طرف مهمانان بسیار مورد پسند قرار می‌گیرند. برای تجربه یک شب به یاد ماندنی بهتر است این اجراها را از دست ندهید.

رستوران هتل


در رستوران هتل غذاهای خوشمزه و متنوع برای مهمانان تدارک دیده شده و سرو می‌گردند. مهمانان می‌توانند در ساعات معین شده به رستوران مراجعه و از غذاهای ترک لذت ببرند.

فاصله چز بور بوتیک هتل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۲٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است