search
menu

هتل Cher Hotel Beyoglu Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل CHER HOTEL Beyoğlu İstanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل چر بی اوغلو استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چر استانبول بی اوغلو تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل CHER HOTEL Beyoğlu İstanbul


در دل یکی از شناخته شده‌ترین محله‌های دیدنی استانبول هتلی رده بالا و ۵ ستاره به نام هتل چر بی اوغلو افتتاح شده است. هتلی که نه به خاطر موقعیتش بلکه به خاطر خدمات خوب و کارکنان خوش برخوردی که دارد توانسته در دل مسافران و مهمانان جا باز کند طوریکه اگر برای دفعه بعد هم قصد خرید بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این شهر را داشتند، حتما این هتل لوکس را برای اقامت انتخاب خواهند کرد. کافه‌بار، رستوران،‌ باشگاه ورزشی و پارکینگ اختصاصی فقط بخشی از امکانات این هتلند. همانطور که گفتیم هتل چر استانبول موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و برای آن‌ها که عشق خرید از بازارها و مراکز خرید استانبول هستند عالی است! به عنوان مثال خیابان استقلال که از خیابان‌های مشهور استانبول است تنها ۷۰۰ متر با هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل چر بی اوغلو استانبول


یکی از خاص‌ترین امکانات هتل، مجوزی است که برای ورود حیوانات دارد. در نتیجه گردشگرانی که بلیط چارتر استانبول را تهیه کرده و می‌خواهند سفر با حیوان خانگی خود را تجربه کنند، می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. علاوه بر این هتل برای راحتی این دسته از مهمانان کاسه و سبد مخصوص حیوان خانگی را در اختیارشان قرار می‌دهد. دیگر خدمات خاص این هتل برای مهمانان سالمند و افراد توان‌یاب است. برای این مهمانان نه تنها آسانسور بین طبقات ایجاد شده بلکه امکانات مخصوصی مانند سرویس‌ها و روشویی‌های متناسب با ویلچر، رمپ ویژه و زنگ هشدار در حمام قرار داده شده است. خدمات شاتل و شاتل فرودگاهی از دیگر خدمات ارائه شده در هتل CHER HOTEL Beyoğlu İstanbul است.
این هتل خدمات گردشگری‌ای مانند خدمات تور،‌ خدمات تبدبی ارز و خدمات تهیه بلیط را نیز ارائه می‌دهد و اگر قصد بازدید از جاهای دیدنی استانبول را دارید و یا می‌خواهید در رستورانی مطرح میز رزرو کنید،‌ می‌توانید به جای اینکه شخصا در صف تهیه بلیط بایستید از کارکنان بخش کانسیرج درخواست تهیه بلیط و ایجاد هماهنگی‌های لازم را داشته باشید. مهمانانی که با خرید بلیط ارزان استانبول به این شهر سفر کرده‌اند قطعا به دنبال وسیله‌های حمل و نقل عمومی در استانبول خواهند بود اما غم به دل راه ندهید چون هتل چر برای شما خدمات کرایه خودرو را ارائه می‌دهد. اگر هم با خودروی شخصی به استانبول سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید. بد نیست بدانید که در پارکینگ هتل امکان شارژ خودروهای الکتریکی را نیز خواهید داشت.
خدمات نظافت روزانه، اتوپرس، خدمات اتو، خدمات خشک‌شویی و لباس‌شویی، دستگاه فکس/ فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات، کپسول آتش‌نشانی، زنگ هشدار دود، نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته در بیرون از محوطه هتل و داخل فضاهای عمومی، صندوق امانات، اتاق چمدان و چک این/ چک اوت اختصاصی از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در هتل چر هستند. هتل چر برخلاف بسیاری از هتل‌ها فاقد اینترنت است.

اتاق های هتل


اتاق‌های بدون آلرژی، عایق صدا، اتاق‌های بدون سیگار، اتاق‌های خانواده و سوئیت عروس از انواع اتاق‌های این هتلند که در اختیار مهمانانش قرار داده است و مهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های استاندارد دابل، دلوکس دابل، دلوکس دایل/ تویین، سوپریور دابل، سوئیت جونیور، دلوکس تریپل و اتاق سوپریور تریپل این هتل هر کدام را که بیشتر با ذائقه و نیازشان مطابقت داشت را رزرو کنند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع هستند و خدمات روم سرویس به همه آن‌ها ارائه می‌شود. تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، دوش، سشوار و میز تحریر از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های CHER HOTEL Beyoğlu İstanbul هستند. همچنین در هریک از واحدهای اقامتی هتل حوله تن‌پوش و حمام خصوصی نیز قرار داده شده است. شما می‌توانید در صورت درخواست صبحانه خود را در اتاق میل کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


چر هتلی لوکس است اما امکانات تفریحی چندان زیادی ندارد و بیشتر خدمات تفریحی‌اش به خدمات زیبایی و اسپا ختم می‌شود که خدماتی مانند ماساژ کل بدن، ماساژ زوجین، ماساژ سر، گردن، دست، پا و غیره، اسکراب بدن، اتاق بخار، خدمات اسپا، خدمات رنگ کردن مو، پدیکور، مانیکور، مراقبت‌های پوستی، خدمات زیبایی و خدمات آرایشی از جمله آن‌هاست. به جز این‌ها، هتل دارای استخری سرپوشیده و حمامی عمومی است که در صورت تمایل می‌توانید سری به آن‌ها بزنید. البته چر باشگاه ورزشی مجهز با مربی خصوصی را برای مهمانان اهل ورزشش ایجاد کرده است. این هتل مهمانان خردسال خود را از یاد نبرده و برای آن ها زمین بازی مخصوص، شبکه تلویزیونی مخصوص و دی وی دی‌ها، کتاب‌ها و موسیقی مخصوص کودکان را نیز فراهم کرده است.

رستوران هتل


تنها رستوران هتل، "مون چر" نام دارد که از ساعات اولیه صبح تا وعده شام پذیرای مهمانان است و شما می‌توانید در این رستوران به انواع غذاهای بین‌المللی، آسیایی، مدیترانه‌ای، استیک‌ها، غذاهای دریایی و ترکیه‌ای دسترسی داشته باشید.

فاصله هتل چر استانبول بی اوغلو تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا خیابان نبی زاده: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دمیرورن: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است