search
menu

هتل Celine Hotel - Ottoman Mansion Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Celine Hotel - Ottoman Mansion Istanbul
امکانات کلی هتل سلین اوتومان منشن استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سلین اوتومان منشن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Celine Hotel - Ottoman Mansion Istanbul


هتل سلین اوتومان منشن از هتل‌های ۴ ستاره‌ای است که در منطقه سلطان احمد قرار دارد. ساختمان هتل Celine Hotel - Ottoman Mansion ۴ طبقه است و در سال ۲۰۱۲ به بهره‌برداری رسیده است. با اقامت در این هتل در قلب شهر زیبای استانبول قرار خواهید گرفت. منطقه سلطان احمد به دلیل کافه‌ها، رستوران‌ها، گالری‌ها و از همه مهم‌تر جاهای دیدنی فراوان از جذابیت زیادی برخوردار است. این هتل تنها ۷ دقیقه پیاده‌روی با مسجد و موزه ایاصوفیه فاصله دارد. بازار بزرگ و کاخ و موزه توپکاپی به ترتیب ۵۵۰ و ۹۵۰ متر با هتل فاصله دارند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می‌توانید سفری راحت به استانبول داشته باشید. هتل سلین اوتومان منشن استانبول به شکل عمارت‌های عثمانی ساخته شده و امکانات رفاهی باکیفیتی در آن قرار دارد.

امکانات کلی هتل سلین اوتومان منشن استانبول


امکانات و خدمات رفاهی متنوعی در هتل سلین اوتومان منشن استانبول برای مهمانان تدارک دیده شده است. پارکینگ، شاتل فرودگاهی و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل به شمار می‌روند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. با اقامت در هتل سلین اوتومان منشن می‌توانید خودرو اجاره کرده و خودتان در کلان‌شهر استانبول رانندگی کنید. کتابخانه، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، کپسول‌ آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و آسانسور از دیگر امکانات این هتل هستند.
Celine Hotel پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. این هتل به دلیل داشتن امکاناتی چون زمین بازی و شبکه‌های تلویزیونی کودکان و همچنین خدمات نگهداری از کودکان گزینه‌ای عالی برای اقامت مهمانانی است که همراه با کودک خردسال خود به سفر می‌روند. خدمات دیگری از جمله خدمات تور، تهیه بلیط، صرافی، نظافت روزانه، واکس کفش، لاندری، اتو و خشک‌شویی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هتل یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل به شمار ‌می‌روند؛ کارکنان با خوش‌برخوردی هرچه تمام در جهت ایجاد اقامتی راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. با آشنایی با یکی از دو زبان ترکی یا انگلیسی به راحتی می‌توانید با کارکنان ارتباط برقرار کنید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۱۴ اتاق شیک و زیبای هتل سلین اوتومان منشن با امکانات مدرن چیدمان شده‌اند. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اقدام به رزرو اتاق موردنظرشان نمایند. اتاق دلوکس دوبل یا تویین، اتاق سوپریور دوبل و اتاق اگزکیوتیو دوبل یا تویین از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. روم سرویس، مینی بار، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، پرده‌های ضد نور، میز، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اتو، میز اتو، سرویس بهداشتی، حمام، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی از جمله امکاناتی هستند که داخل اتاق‌ها قرار دارند. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که گفته شد هتل سلین اوتومان منشن دارای زمین بازی کودکان در داخل هتل است. باغ هتل محیط مناسبی برای قدم‌زدن با هم‌سفران و گذراندن لحظاتی آرامش‌بخش است. برای بازدید از نمایش‌ها و جاذبه‌های استانبول می‌توانید از داخل هتل بلیط تهیه کنید. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی متنوعی نظیر کلاس آشپزی، تور آشنایی با فرهنگ محلی، تور دوچرخه‌سواری و تور پیاده‌روی تدارک دیده شده است.

رستوران هتل


صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان و یا باغ سرپوشیده هتل نوش جان کنید. صبحانه این هتل به صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود و شامل صبحانه کانتیننتال، ایتالیایی، گیاهی، وگان، آمریکایی و حلال است. با وجود رستوران‌ها و کافه‌های متنوع در نزدیکی هتل، گزینه‌های متنوعی برای انتخاب خواهید داشت. برای صرف نوشیدنی و دسرهای خوشمزه سری به سالن هتل بزنید.

فاصله هتل سلین اوتومان منشن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۰۰ متر
فاصله تا دریای مرمره: ۵۰۰ متر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است