search
menu

هتل Castillo Rojo Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Castillo Rojo Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کاستیلو روجو استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاستیلو روجو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Castillo Rojo Hotel Istanbul


هتل کاستیلو روجو استانبول، هتل ۴ ستاره زیبا در منطقه فاتح، یعنی شهر قدیمی استانبول است که جاذبه‌های تاریخی ارزشمند متعددی را در خود جای داده است. این منطقه از شهر استانبول را می‌توان گردشگر‌پسند نامید؛ زیرا که اکثر مواقع و در هر زمان از سال گردشگران خارجی فراوان را در فاتح مشاهده می‌کنید که مشغول بازدید و عکاسی از جاهای تاریخی هستند. موقعیت مکانی هتل از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند با طی مسافت‌های کوتاه به اکثر جاذبه‌ها چون موزه هنرهای اسلامی ترکیه، مسجد سلیمانیه استانبول، ستون کنستانتین و ... دسترسی دارند. در نزدیکی هتل انواع وسایل حمل و نقل عمومی نیز قابل دسترس هستند و مهمانان به راحتی می‌توانند به هر نقطه از شهر دسترسی داشته باشند. همچنین، هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب سعی در تأمین اقامت دلنشین و راحت برای مهمانان دارد. در هتل کاستیلو روجو استانبول اقامت دلچسب در انتظار مهمانان است. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Castillo Rojo Hotel Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خوشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاستیلو روجو استانبول


در هتل کاستیلو روجو استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای تهیه بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات کانسرج، خدمات بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، فکس، فتوکپی، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل کاستیلو روجو استانبول به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس، مبلمان مخصوص فضای باز، تجهیزات باربکیو و ... در نظر گرفته شده‌اند که برای استراحت و اوقات فراغت بسیار مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل کاستیلو روجو استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل کاستیلو روجو استانبول شامل اتاق های وی آی پی (VIP)، اتاق خانواده، دلوکس سینگل، دبل، توئین، تریپل، دو خوابه و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک است و با اسباب و اثاثیه زیبا چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق ها دنج و دلباز هستند. رنگ‌های گرم به کار گرفته شده در دیزاین اتاق‌ ها همراه با رنگ سفید، اتمسفر آرامش بخشی به فضای اتاق‌ها بخشیده است. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی مزاحم سکوت و آرامش مهمانان نمی‌شود. زمان تحویل اتاق ها در هتل کاستیلو روجو استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل کاستیلو روجو استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل برای مهمانان امکانات سرگرم کننده چون تورهای پیاده روی و تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری‌شان در هتل از لحظاتشان به بهترین شکل استفاده کرده و لذت ببرند.

رستوران هتل


در رستوران هتل وعده صبحانه همه روزه در ساعات معین از صبح به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و کانتیننتال است.

فاصله هتل کاستیلو روجو استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است