search
menu

هتل Calanthe Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Calanthe Residence Istanbul
امکانات عمومی هتل کالانت رزیدنس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل کلانتری دنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Calanthe Residence Istanbul


هتل کالانت رزیدنس از هتل‌های سه ستاره و موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. با توجه به اینکه این هتل تا مرکز شهر حدوداً ۳ کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت در میان مسافران و توریست‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است و در هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از اولویت‌های اصلی‌شان محسوب می‌شود. مطمئناً با اقامت در این هتل لحظات خوب و خوشی در انتظار شما خواهد بود و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق به رزرو هتل خواهید شد. هتل زیبای Calanthe Residence Istanbul تنها ۵۰۰ متری تا میدان تکسیم فاصله دارد و به دلیل همین موقعیت جغرافیایی عالی در میان همگان به شهرت رسیده است و از طریق میدان تکسیم به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید و انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها دسترسی آسانی خواهد داشت، برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک این هتل عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، بازار بزرگ استانبول، مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید جواهر و غیره است. این هتل با نما و دکوراسیون داخلی مدرن خود در جذب مسافر نقش اساسی دارد و در فاصله حدوداً ۲۰ کیلومتری از فرودگاه استانبول قرارگرفته است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و بخش پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کالانت رزیدنس استانبول


با کرایه اتومبیل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر بازدید کنید. ممکن است در حین اقامت به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید که این خدمات با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت در هتل کالانت رزیدنس در تمامی قسمت‌ها به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است.
پارکینگ هتل Calanthe Residence Istanbul به‌صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک به این هتل با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که طبقات بالایی این هتل تنها از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کنند. حال ممکن است در هنگام اقامت به خدماتی مانند فکس و کپی نیاز داشته باشید که با مراجعه به لابی می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین موجود در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. در لابی علاوه بر موارد ذکرشده در کنار بخش پذیرش می‌توانید از اتاق چمدان، صرافی، میز تور بلیط و گردشگری نیز بهره‌مند شوید و بلیط های ورودی برخی از جاهای دیدنی را از این بخش تهیه کنید. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به انواع ماساژ اشاره کرد. این ماساژها دارای هزینه اضافی بوده و بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی‌های روزمره بهره‌مندی از این ماساژها مسافران را ریلکس می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در داخل همه اتاق‌های این هتل می‌توانید از تلویزیون و مینی یخچال بهره‌مند شوید. همچنین در برخی از اتاق‌ها بالکن یا تراس تعبیه‌شده است که چشم‌انداز بی‌نظیری از خیابان استقلال و میدان تقسیم را می‌توانید تماشا کنید. اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس با بالکن، اتاق دوبل دلوکس، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر با چشم‌انداز باغ و اتاق تریپل لاکچری.
اتاق‌های هتل Calanthe Residence Istanbul دارای دکوراسیون مدرنی هستند و از امکانات موجود در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، تلویزیون، تلفن و ورودی اختصاصی اشاره کرد. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، حوله، توالت فرنگی، سشوار و دمپایی هستند. در جهت رفاه و آسایش مسافران اتاق‌ها دارای پنجره‌ها و دیوارهای عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. از لحاظ مواد غذایی و خوراکی نیز انواع میوه در داخل یخچال گذاشته می‌شود و همچنین وعده صبحانه‌تان را نیز می‌توانید در داخل اتاق نوش جان کنید.

فاصله هتل کلانتری دنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است