search
menu

هتل Bunkahaus Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bunkahaus Istanbul
امکانات عمومی هتل بونکاهاس استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بونکاهاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bunkahaus Istanbul


هتل بونکاهاس استانبول در شهر استانبول واقع شده‌است و یکی از مناسب‌ترین هتل‌ها چه از نظر اقتصادی و چه از نظر امکانات کلی اقامتی است. هتل دارای دکوراسیون ژاپنی است و درهای چوبی، مدل پنجره‌ها و رنگ آمیزی آن متفاوت‌تر از سایر بناهای ترکیه است. امکانات کلی و متعددی برای راحتی و آسایش مسافران در این هتل تعبیه شده‌است تا با خیال راحت در این مکان اقامت داشته‌باشید. هتل Bunkahaus Istanbul دارای ۳ ستاره است که امکانات آن در خور هتلی با این سطح و رتبه است. جاهای دیدنی استانبول متعدد هستند و شما می‌توانید با انتخاب این هتل با خیال راحت از مکان‌هایی از جمله: برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و .... دیدن کنید. در ادامه اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با امکانات هتل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

امکانات عمومی هتل بونکاهاس استانبول


هتل دارای امکانات متنوعی است که نیازهای اساسی و اولیه شما برای یک اقامت راحت را فراهم می‌کند. اینترنت از جمله مهم‌ترین مواردی است که امروزه برای تمام افراد دغدغه بسیار مهمی است و خبر خوب اینکه هتل Bunkahaus Istanbul امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در تمام بخش‌هایش فراهم آورده‌است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به استانبول سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی درخدمت شما عزیزان قرار می‌گیرد.
علاوه بر این اگر بخواهید با وسایل حمل و نقل عمومی به جاهای مختلف شهر بروید می‌توانید بلیط این وسایل را از طریق هتل تهیه کنید. برای مسافرانیکه نیاز به شستشو و اوتو لباس‌هایشان دارند، هتل خدمات خشکشویی و لاندری با هزینه اضافی را در نظر گرفته‌است. هتل چند طبقه است و برای سهولت در امر رفت و آمد آسانسور نیز در ساختمان هتل تعبیه شده‌است. انبار چمدان نیز در صورت نیاز شما در هتل وجود دارد. اگر پول نقد به همراه ندارید نگران نباشید زیرا هتل مجهز به دستگاه خودپرداز است. علاوه بر خودپرداز، صرافی نیز در هتل وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید پول رایج کشور را در اختیار داشته باشید. هتل پذیرش شبانه روزی برای ورود و خروج مسافران دارد و کارکنان آن می‌توانند به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ترکی و ژاپنی با مسافران صحبت کنند. صندوق امانات نیز در هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌ها از دکوراسیون ژاپنی و طراحی ساده و شیک بهره می‌برند. تلویزیون ‌LCD که به شبکه کودک متصل است در تمام اتاق‌های هتل وجود دارد. اینترنت نیز در تمام واحدها بصورت رایگان قابل دسترسی است. سقف‌ها و پنجره‌های چوبی به سبک خانه‌های ژاپنی، جزییاتی از دکوراسیون اتاق‌های این هتل است. تهویه مطبوع نیز بخوبی در این هتل اجرا شده‌است تا اقامت راحتی را تجربه کنید. چای ساز در اتاق‌ها وجود ندارد ولی قوری‌های چینی به سبک لوازم و اکسسوری‌های چیدمان ژاپنی در اتاق‌ها به چشم می‌خورد. حمام و سرویس بهداشتی تمیزی نیز برای هر اتاق بطور اختصاصی وجود دارد. انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل Bunkahaus Istanbul شامل:
• سوئیت کینگ شامل یک تخت دو نفره
• اتاق استاندارد شامل یک تخت دو نفره
• اتاق دلوکس شامل یک تخت دو نفره
• سوئیت دلوکس شامل یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره و یک اتاق دیگر شامل یک مبل تخت شو
• اتاق دو نفره سوپریور شامل یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Bunkahaus Istanbul دارای رستوران بسیار دنج و تمیزی است که مانند سایر بخش‌های هتل دکوراسیون خاص و جالبی دارد و میزهای چوبی آن بطور منظمی در کنار هم قرار داده‌شده‌اند. منوی رستوران نیز دارای غذاهای بسیار جالب و خوشمزه‌ای است که می‌توانید تمام وعده‌های غذایی خود را در آن میل کنید.

فاصله هتل بونکاهاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است