search
menu

هتل Brickpalas Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Brickpalas Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل بریک پالاس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان بریک پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Brickpalas Hotel Istanbul


هتل دو ستاره بریک پالاس استانبول در یکی از مشهورترین مناطق بی اوغلو، منطقه رنگارنگ و تاریخی چوکورچوما واقع شده است. تنها با ۲ دقیقه پیاده روی از مرکز منطقه Cihangir می توانید به این هتل برسید. رستوران ها و کافه های مختلفی که غذاهای سنتی و مدرن ترکی سرو می کنند در منطقه Cihangir وجود دارند. میهمانان می توانند از یک روز گشت و گذار در منطقه چوکورچوما که به دلیل مغازه های عتیقه فروشی با آثار باستانی دوران بیزانس و عثمانی و همچنین گالری های هنری آن مشهور است، لذت ببرند. این هتل با قرار گرفتن در قلب استانبول، بهترین فرصت را برای تجربه و کشف شهر و همه مناظر مختلف آن به شما می دهد. نزدیک بودن هتل به جاذبه های گردشگری استانبول از جمله موزه معصومیت، برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، مسجد سلیمانیه و برج دختر بر محبوبیت هر چه بیشتر هتل Brickpalas Hotel Istanbul افزوده است. همچنین با قدم زدن در کنار تنگه بسفر می توانید استراحت کرده و انرژی خود را بازیابی کنید.
با ۵ دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه متروی تکسیم برسید که دسترسی آسان به دیگر مکان های شهر را فراهم می کند. منطقه تاریخی سلطان احمد ۴.۱ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صابیحا گوکچن استانبول است و خدمات شاتل در صورت درخواست سازماندهی می شود. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو هتل بریک پالاس می توانید اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بریک پالاس استانبول


هتل آپارتمان بریک پالاس دارای انبار چمدان، صرافی، صندوق امانات و سرویس اتاق است. از امکانات مشهور این هتل می توان به داشتن اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، آسانسور و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. دقت کنید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. می توانید با اجاره خودرو به تفریح و گشت و گذار در شهر بپردازید. خدمات نظافتی به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. خدمات ویژه ای برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا این افراد نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Brickpalas Hotel Istanbul با تسلط به زبان های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. ساعت ورود به این هتل آپارتمان از ساعت ۱۴ بعد از ظهر و خروج از آن تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Brickpalas Hotel Istanbul عبارتند از:
• اتاق اقتصادی
• اتاق دبل دارای تراس
• آپارتمان استودیو
اتاق های هتل آپارتمان بریک پالاس دارای اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ال سی دی، یخچال، صندوق امانات، مبلمان، آباژور، فضای نشیمن، تهویه مطبوع، آشکارسازهای دود، حمام خصوصی، دمپایی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. همچنین پنجره های عایق صدا، خشک کن و روتختی در اتاق ها وجود دارند. برخی از واحدها دارای ماشین ظرفشویی، ظروف لازم برای آشپزی و کتری برقی هستند.

رستوران هتل


رستورانی در هتل بریک پالاس وجود ندارد. در رستوران مادو که تنها ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد می توانید غذاهای خاورمیانه ای و ترکی را بچشید.

فاصله هتل آپارتمان بریک پالاس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است