search
menu

هتل Bon Design Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bon Design Hotel Istanbul
امکانات هتل بن دیزاین استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل بن دیزاین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bon Design Hotel Istanbul


هتل بن دیزاین یکی از هتل های ۴ ستاره بسیار زیبا و با امکانات عالی است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. از ویژگی های مهم این هتل می‌توان موقعیت جغرافیایی آن را نام برد که باعث شده است دسترسی به اماکن مهم شهر و همچنین جاذبه های گردشگری همچون برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و آب انبار باسیلیکا و مراکز خرید از قبیل بازار بزرگ و بازار مصر به آسانی برای مسافران فراهم شود. هتل بن دیزاین استانبول در فاصله ۴۲ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۴۶ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. در صورت تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، با اقامت در این هتل زیبا لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات هتل بن دیزاین استانبول


از امکانات این هتل می‌توان به WiFi رایگان، انبار چمدان، خدمات دربان، میز تور، خدمات بلیط، ورود و خروج سریع، خدمات تبدیل ارز و میز پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. در این هتل دسترسی به پارکینگ عمومی با دریافت هزینه اضافی (۱۰ یورو در روز) در محلی نزدیک امکان پذیر است و همچنین هتل دارای پارکینگ خیابانی نیز است. خدمات حمل و نقل که هتل برای مسافران ارائه می‌دهد شامل تحویل و تخلیه فرودگاهی و همچنین ارائه بلیط های حمل و نقل عمومی با دریافت هزینه اضافی است. از جمله خدمات نظافتی هتل می‌توان به خدمات واکس زنی، سرویس اتو و خشکشویی با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. علاوه بر آن نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می‌گیرد. هتل بن دیزاین دارای سالن بار و بوفه کودک پسند است و صبحانه قاره ای یا بوفه ای ارائه داده و انواع شکلات و کلوچه و میوه ها با دریافت هزینه اضافی در دسترس است و همینطور صبحانه در اتاق سرو می شود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان بلیط جاذبه ها یا نمایشگاه ها با هزینه اضافی، دسترسی به صندلی چرخدار، ارائه روزنامه، امکانات اتاق VIP، خدمات فکس و فتوکپی، دتکتور مونوکسید کربن، کپسول های آتش نشانی، دوربین مداربسته، حسگر دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات و نگهبانی ۲۴ ساعته را نام برد.
هتل Bon Design ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب با دریافت هزینه اضافی و نیز خدمات کرایه اتومبیل ارائه می‌دهد تا امکان بازدید از شهر برای مسافران به آسانی فراهم شود. در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی و روسی تسلط کامل دارند. جا به جایی در طبقات نیز به وسیله آسانسور انجام می‌‌گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Bon Design اتاق های مختلفی را برای مهمانان فراهم کرده است که شامل اتاق دوبل استاندارد، اتاق خانوادگی استاندارد، اتاق کینگ سوپریور، اتاق دوبل اکونومی و اتاق کینگ با بالکن است که منظره زیبایی از شهر را ارائه می‌دهد. در صورت سفر چه به صورت انفرادی یا با گروه دوستان و خانواده متناسب با نیاز خود امکان دسترسی به انواع اتاق ها وجود دارد. اتاق‌های هتل با دکوراسیون شیک و زیبا دارای Wi-Fi رایگان، مینی بار، بطری آب، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای و تلفن هستند. همچنین در اتاق ها میز کار، جالباسی، قفسه خشک کردن لباس، صندلی کودک، محصولات پاک کننده و یخچال فراهم شده است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، روپوش، سشوار، توالت فرنگی و دستمال توالت است. همچنین در این هتل سرویس اتاق نیز ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل خدمات تفریحی و سرگرمی نظیر موسیقی زنده، دوچرخه سواری، سرگرمی های شبانه و تورهای پیاده روی با دریافت هزینه اضافی برای مهمانان فراهم شده است.

فاصله هتل بن دیزاین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲۹۰ متر
فاصله تا بازار مصر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است