search
menu

هتل Bisetun Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bisetun Hotel Istanbul
امکانات هتل بیستون استانبول
خدمات هتل بیستون
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل بیستون استانبول تا مکان های مهم و گردشگری

درباره هتل Bisetun Hotel Istanbul


هتل بیستون استانبول یکی از هتل های سه ستاره در منطقه فاتح شهر استانبول است. منطقه فاتح یکی از محله‌های بسیار قدیمی استانبول است که می‌توان گفت یکی از معروف‌ترین و توریستی‌ترین محله‌های این شهر نیز به شمار می‌رود. در این منطقه آثار تاریخی فراوانی از جمله پل معروف گلدن هورن قرار گرفته‌اند و نزدیک بودن ساحل دریای مرمره به محله فاتح، در کنار این اماکن تاریخی، مجموعه‌ای بسیار جذاب و دوست داشتنی را به وجود آورده‌اند که بدون شک از گشت و گذار در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. آب انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول، مسجد ایاصوفیه و... تنها بخشی از جاذبه های گردشگری اطراف این هتل هستند. علاوه بر آن منطقه فاتح از لحاظ امکانات حمل و نقل عمومی نیز موقعیت بسیار خوبی دارد و از آن جایی که یکی از محله‌های پر تردد و شلوغ استانبول به شمار می‌رود در این منطقه شما می‌توانید به مراکز خرید و بازارهای جذاب و گوناگونی دسترسی داشته باشید که تمامی آن‌ها در اطراف Bisetun Hotel Istanbul قرار گرفته‌اند و موقعیتی عالی را برای اقامت و تفریح مهمانان فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات رفاهی موجود در آن بهره‌مند شوید.

امکانات هتل بیستون استانبول


هتل بیستون استانبول علاوه بر موقعیت مکانی فوق العاده، مزایای گوناگون دیگری نیز دارد که در مجموع سبب شده‌اند این هتل در بین گردشگران و علی الخصوص مسافران ایرانی محبوبیت فراوانی داشته باشد. از آن جایی که هتل بیستون یک هتل میانرده در استانبول به شمار می‌رود از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به موقعیت و امکانات رفاهی، ارزش اقامت زیادی دارد. صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح نسبت به صرف صبحانه در هتل اقدام کنند و از تنوع خوراکی‌های ترکی مخصوص صبحانه لذت ببرند. در اطراف هتل رستوران‌های فراوانی وجود دارند که مسافران می‌توانند وعده‌های ناهار و شام خود را در این رستوران‌ها میل نمایند. این هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع می‌کند و از همین جهت مشکلی برای مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند به وجود نخواهد آمد.
علاوه بر آن در این هتل انواع امکانات ویژه معلولان نیز فراهم شده و مهمانانی که دچار معلولیت هستند می‌توانند به راحتی در هتل اقامت داشته باشند. از دیگر امکانات موجود در Bisetun Hotel Istanbul می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، کتابخانه و… اشاره کرد.

خدمات هتل بیستون


علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که در هتل بیستون استانبول وجود دارند این هتل خدمات گسترده‌ای را نیز به مسافران خود ارائه می‌دهد و از همین جهت مهمانان این هتل از اقامت در آن احساس رضایت داشته و در سفر بعدی خود نیز Bisetun Hotel Istanbul را برای اقامت انتخاب می‌کنند. پرسنل هتل به چندین زبان از جمله انگلیسی، عربی، آذربایجانی و… مسلط هستند و به صورت ۲۴ساعته از مهمانان استقبال می‌کنند. خدمات صرافی موجود در هتل رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده برای تبدیل ارز را از مسافرت مهمانان حذف کرده و مسافران می‌توانند در هر زمان که نیاز داشتند از خدمات آن بهره‌مند شوند. در این هتل خدمات تور نیز وجود دارد و مهمانان را برای تجربه یک سفر ایده آل و گشت و گذار در تمام نقاط تماشایی شهر استانبول راهنمایی می‌کند. از دیگر خدمات موجود در هتل بیستون می‌توان به خدمات بلیط، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، محل نگهداری چمدان، خشکشویی و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Bisetun Hotel Istanbul دارای فضایی زیبا با امکانات رفاهی مناسب هستند که محیطی امن و آرامش بخش را برای استراحت مسافران فراهم می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی هتل بیستون استانبول می‌توان به اتاق یک نفره، اتاق دونفره و اتاق خانوادگی اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سیلقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Bisetun Hotel Istanbul می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز مطالعه، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله هتل بیستون استانبول تا مکان های مهم و گردشگری


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمi باغچه: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است