search
menu

هتل Bianco Residence & Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bianco Residence & Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل آپارتمان بیانکو رزیدنس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان بیانکو رزیدنس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bianco Residence & Suites Istanbul


هتل آپارتمان بیانکو رزیدنس تکسیم در شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل آپارتمان سه ستاره حدودا ۸۵۰ متر تا خیابان استقلال فاصله دارد و همین امر سبب گشته تا مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرد و سالانه میزبان مسافران زیادی از کشورهای متفاوت باشد، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی به یاد ماندنی را تجربه می کنند. هتل آپارتمان بیانکو رزیدنس در مجموع از سه ساختمان مجزا و ۱۵ سوئیت آپارتمان تشکیل شده است و به دلیل قرارگیری در قلب استانبول با چند قدم پیاده روی به جاهای مشهور و دیدنی دسترسی خواهید داشت. همچنین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی تا این هتل فاصله اندکی دارد و همین امر سبب گشته تا هتل بیانکو جزو یکی از پرطرفدارترین، مدرن ترین و مورد توجه ترین هتل های استانبول شناخته شود.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به هتل Bianco Residence & Suites Istanbul ایستگاه تارلاباشی است که حدوداً ۲۰۰ متر فاصله دارد و با دسترسی به این ایستگاه می توانید به اکثر نقاط استانبول دسترسی داشته باشید. هتل آپارتمان بیانکو تکسیم استانبول به دلیل موقعیت قرارگیری عالی و به دلیل ارائه خدمات و امکانات عالی و تمیزی محوطه و اتاق ها مطمئناً ارزش رزرو و اقامت را دارد. لازم به ذکر است که این هتل زیبا در منطقه تاریخی واقع شده است و بدین جهت به مسجد و موزه ایاصوفیه بسیار نزدیک است، علاوه بر آن مسجد سلیمانیه نیز در عرض ۱۰ دقیقه رانندگی از این هتل آپارتمان قابل دسترس است. بنابراین مسافران با اقامت در این هتل می توانند از جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی بازدید داشته باشند و تنها با چند قدم پیاده روی به میدان مشهور تکسیم دسترسی داشته و از جاذبه ها، مغازه ها، رستوران ها و گالری های این میدان بازدید کنند.

امکانات عمومی هتل آپارتمان بیانکو رزیدنس استانبول


از امکانات عمومی این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط اشاره کرد. همچنین پارکینگ موجود در این هتل مخصوص مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، لازم به ذکر است این پارکینگ شامل هزینه نبوده و به صورت رایگان می توانید بهره مند شوید. در بخش پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران سراسر دنیا استقبال می‌کنند، همچنین در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر برای مسافران به صورت شبانه روزی تلاش می کنند. لازم به ذکر است، اگر در هنگام خرید بلیط هواپیما قصد سفر کاری در استانبول را دارید، با انتخاب هتل Bianco Residence & Suites Istanbul می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس های خود را برگزار کنید، البته استفاده از این مرکز شامل هزینه‌های مجزاست. از دیگر امکانات ارائه شده در لابی این هتل می توان به صندوق امانات، میز تور بلیط و گردشگری و تبدیل ارز اشاره کرد. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی می توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


برای کودکان در این هتل کلاب بازی و اتاق بازی فراهم گشته است تا برای ساعت ها سرگرم شده و بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند یا اینکه برای کودکان کوچک تر نیز خدماتی مانند نگهداری از آنها فراهم گشته است. از امکانات تفریحی دیگر در هتل Bianco Residence & Suites Istanbul می توان به سالن اسپا اشاره کرد که این سالن مجهز به خدماتی مانند انواع ماساژهاست که بعد از گشت و گذارهای روزانه و بعد از کلی خستگی می توانید از این ماساژ ها بهره مند شده و به آرامش برسید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل اقامتی خوش و به یاد ماندنی برای مسافران رقم می زنند، به طوری که در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه شده است. علاوه بر آن، همه اتاق ها عایق صدا بوده و از پنجره های دو جداره استفاده گردیده است، بنابراین با اقامت در این هتل سکوت و آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، همه اتاقهای موجود در این هتل آپارتمان شامل آشپزخانه مجهزی هستند، در این آشپزخانه ها امکاناتی نظیر اجاق گاز، یخچال، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز وجود دارند.
در اتاق های موجود در هتل Bianco Residence & Suites Istanbul می توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، تلفن، روم سرویس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای ساز و قهوه ساز بهره مند شوید. همچنین در همه اتاق ها حمام اختصاصی دایر گردیده است که این حمام ها شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در اتاقهای هتل بیانکو رزیدنس تکسیم افراد سیگاری باید به محل های مشخص شده به دور از اتاقها مراجعه کنند.

فاصله هتل آپارتمان بیانکو رزیدنس تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه و کاخ توپکاپی: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است