search
menu

هتل Bergama Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bergama Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل برگاما استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل برگاما استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bergama Hotel Istanbul


هتل برگاما در شهر استانبول قرار دارد و از هتل‌های معروف و سه ستاره مشهور به شماره می‌رود که سالانه میزبان صدها نفر مسافر از سراسر دنیا است، مخصوصاً موردتوجه زوج‌های جوان قرار می‌گیرد و روزهای خوشی را تجربه می‌کنند. این هتل بی‌نظیر بافاصله یک کیلومتری از مسجد سلیمانیه موردتوجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. آب‌انبار باسیلیکا بافاصله حدود دو کیلومتری و جاذبه‌هایی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا و موزه معصومیت در نزدیکی این هتل واقع‌شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول بوده که ۳۳ کیلومتر تا هتل Bergama Hotel Istanbul فاصله دارد و برای دسترسی می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی و رویایی آماده کنید. از جمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل برگاما استانبول


در بخش ورودی هتل برگاما پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر است و همه کارکنان در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. همچنین در لابی این هتل می‌توانید با مراجعه به بخش صرافی نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Bergama Hotel Istanbul را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است و در صورت نیاز به پارکینگ می‌توانید از خیابان‌های اطراف این هتل به‌عنوان پارکینگ استفاده کنید، زیرا پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید به میز تور و بلیط گردشگری در لابی مراجعه کنید و از مسئول مربوطه در رابطه با معرفی این جاذبه‌ها راهنمایی بگیرید. ممکن است از تخلیه اتاق تا ساعت پروازتان زمان کافی وجود داشته باشد که در این صورت می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتو با پرداخت هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد.
در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به لابی هتل مراجعه کنید. یکی دیگر از موارد موردتوجه در این هتل اجاره اتومبیل است که به‌راحتی با رانندگی خودتان می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید و هرجایی که دوست داشته باشید بازدید کنید. در هتل برگاما برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی برای اقامتشان فراهم گردیده است. کارکنان این مجموعه با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. در اتاق‌های خانواده مهمانان می‌توانند به روی تراس رفته و از منظره و چشم‌انداز بی‌نظیر این منطقه از استانبول لذت ببرند. اتاق‌های هتل برگاما دارای انواع گوناگونی هستند که مسافران بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌شان می‌توانند اتاق موردنظر را انتخاب کنند. انواع اتاق‌های موجود عبارت‌اند از اتاق سینگل اکونومی، اتاق توئین یا دوبل، اتاق تریپل، اتاق توئین یا دوبل اکونومی. خدماتی مانند روم سرویس به‌صورت ۲۴ ساعته به‌تمامی اتاق‌های این هتل انجام می‌گیرد. هر یک از اتاق‌های هتل برگاما شامل کمد لباس، میزکار، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. امکانات رفاهی دیگر در اتاق‌خواب‌های هتل Bergama Hotel Istanbul نیز عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، لوازم بهداشتی و دیوارهای عایق صدا.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل نوش جان کنند.

فاصله هتل برگاما استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید فروم استانبول: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است