search
menu

هتل Berce Apartments Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Berce Apartments Istanbul
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان برس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان برس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Berce Apartments Istanbul


هتل‌آپارتمان برس یکی از هتل‌های ۳ ستاره و مقرون‌به‌صرفه در شهر استانبول است. این هتل در منطقه فاتح سلطان احمد واقع‌شده است و به دلیل فاصله اندک تا مرکز شهر موردتوجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد و بدین‌جهت به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول نیز دسترسی بسیار آسانی دارد. این هتل کوچک است اما به دلیل نزدیکی به دریا در منطقه تاریخی پنینسولا سالانه مملو از مسافر می‌شود. بنابراین اگر قصد اقامت در این هتل‌آپارتمان را دارید، بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما نسبت به خالی بودن این هتل اطلاعات کسب کنید.
با اقامت در هتل Berce Apartments Istanbul تنها با طی کردن ۵۰۰ متر مسافت می‌توانید از چندین جاذبه دیدنی و تاریخی، موزه و مراکز تجاری بازدید کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل‌آپارتمان نیز ایستگاه تکسیم است که خود این منطقه در شهر استانبول از مشهورترین مناطق به شمار می‌رود، به‌طوری‌که چندین جاذبه دیدنی مانند کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برج دختر، بازار بزرگ استانبول، چندین رستوران‌ها و مراکز خرید را می‌توانید در این منطقه ببینید. فاصله این هتل‌آپارتمان تا فرودگاه استانبول ۴۳ کیلومتر است که برای دسترسی می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. برخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان برس استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل Berce Apartments Istanbul قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، البته استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. ممکن است در حین سفرتان به خدماتی مانند فکس و کپی نیاز داشته باشید که با مراجعه به لابی این هتل می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل‌آپارتمان را ندارند. در لابی هتل نیز اتاق چمدان، میز تور بلیط و گردشگری وجود دارند. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در این هتل سر بزنید. حال ممکن است به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید که این خدمات با هزینه مجزا در لابی هتل‌آپارتمان انجام می‌گیرند. پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. ازجمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به حمام ترکی اشاره کرد که استفاده از این حمام شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل‌آپارتمان بسیار راحت بوده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران به ارمغان می‌آورند. هر یک از اتاق‌های موجود در این هتل شامل اینترنت وای فای رایگان و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین حمام‌های اختصاصی در داخل هر یک از اتاق‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند.
برخی از اتاق‌ها در هتل Berce Apartments Istanbul دارای تراس بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از منطقه اطراف و دریا را از این تراس‌ها می‌توانید تماشا کنید. واحدهای اقامتی موجود در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از استودیو کینگ با کاناپه تخت شو اضافه، اتاق دوبل اکونومی، آپارتمان دوخوابه همراه با پذیرایی، آپارتمان دوخوابه، اتاق توئین یا دوبل با بالکن، اتاق تریپل، آپارتمان دوخوابه در طبقه زیرزمین. در برخی از واحدهای اقامتی این هتل‌آپارتمان نیز آشپزخانه مجهز تعبیه‌شده است که خودتان می‌توانید آشپزی کنید یا غذاهای تهیه‌شده از رستوران‌های اطراف را در این محل سرو کنید. همچنین کتری برقی در اتاق قرار داده‌شده است تا در هر ساعتی از شبانه‌روز چایی آماده باشد. علاوه بر این‌ها، در اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. همچنین همه اتاق‌ها دارای ورودی اختصاصی بوده و کف آن‌ها پارکت شده است، امکانات اتوکشی و سیستم سرمایش و گرمایشی نیز در همه اتاق‌ها دایر گردیده است. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های موجود در هتل‌آپارتمان برس اقامتی توأم با آرامش را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل‌آپارتمان برس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه و کاخ توپکاپی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است