search
menu

هتل Belle Maison Hotel&Residence Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belle Maison Hotel&Residence Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بل میسون استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بل میسون استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Belle Maison Hotel&Residence Istanbul


هتل بل میسون استانبول، از هتل های کاندو ۴ ستاره خوب در منطقه معروف و پرجنب و جوش شیشلی، استانبول است. هتل های کاندو یا کاندومینیوم (ConDominium)، هتل آپارتمان هایی با امکانات کامل هستند. موقعیت مکانی هتل بل میسون استانبول بسیار خوب است و به مرکز شهر، میدان تقسیم و دیگر جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید استانبول و ... دسترسی سریع و آسان دارد. امکانات فراهم شده در هتل بل میسون استانبول تمام آن چه برای یک اقامت دلنشین و راحت لازم است، را شامل می شوند. مهمانان با رزرو هتل بل میسون استانبول خود را همچون در خانه خودشان احساس می کنند. کارکنان هتل Belle Maison Hotel&Residence Istanbul کاردان، مجرب و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بل میسون استانبول


در هتل بل میسون استانبول انواع امکانات و خدمات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل که شامل بخشی از محوطه هتل است، برای پارک ماشینشان استفاده کنند. استفاده از پارکینگ با رزرواسیون قبلی امکان پذیر است. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند و امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، اتاق چمدان، آسانسور و ... در آن فراهم گشته اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، خدمات کانسرج، کرایه خودرو، خدمات شاتل، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، امکانات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل هتل مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می کنند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل بل میسون استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل بل میسون استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمانه و دوستانه برقرار می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند انواع واحدها با امکانات گوناگون را در هتل بل میسون استانبول انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل بل میسون استانبول شامل واحدهای آپارتمانی تک خوابه، سوئیت های دو خوابه خانواده، واحدهای سه خوابه و سوئیت ماه عسل هستند. دکوراسیون واحدها ساده و شیک است و واحدها با اسباب و اثاثیه مطلوب چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی ملایم به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها حس دلنشین و آرامش بخشی به فضای اتاق ها بخشیده است. اکثر اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند که برای استراحت و تنفس مکان مناسبی به حساب می آیند. تمام واحدها دارای آشپزخانه های کوچک هستند که تجهیزات کامل پخت و پز و پذیرایی نظیر سینک، اجاق، کابینت، یخچال و ... را دارند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، خودشان داخل واحدهایشان آشپزی کنند. اقامت در واحدهای اقامتی هتل بل میسون استانبول بسیار دلچسب و اطمینان بخش است. زمان تحویل واحدها در هتل بل میسون استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه واحدها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل بل میسون استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد ازجمله مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون، میز تحریر، اتاق نشیمن، کمد لباس، امکانات اتو، تلفن، دراور، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، آشپزخانه کوچک، حمام، دمپایی، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و ... فراهم گشته اند. دیوار تمام اتاق های هتل عایق صدا هستند و مهمانان می توانند از آرامش و سکوت داخل اتاق ها لذت ببرند.

رستوران هتل


یک رستوران کوچک در هتل وجود دارد که وعده صبحانه را در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای برای مهمانان آماده و سرو می کند. امکان سرو صبحانه داخل اتاق ها نیز مقدور است.

فاصله هتل بل میسون استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاترک استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد اورتاکوی استانبول: ۶٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است