search
menu

هتل Beethoven Senfoni Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beethoven Senfoni Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سمفونی بتهوون
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل سمفونی بتهوون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beethoven Senfoni Hotel


شهر استانبول در کشور ترکیه به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند به دلیل همین ویژگی دو سویه، در استانبول طیفی متنوع از اماکن تاریخی و دیدنی‌های مدرن وجود دارد. هتل چهار ستاره و مجلل سمفونی در در قلب شبه جزیره تاریخی استانبول با ساختمانهای معماری چشمگیر بیزانسی و عثمانی قرار گرفته است و به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و مشهور شهر استانبول نزدیک است. از هتل سمفونی بتهوون تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه قطار تراموا می‌رسید. اگر بلیط هواپیما استانبول می‌خواهید رزرو کنید، خوب است بدانید که Beethoven Senfoni Hotel تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول حدود ۴۵ کیلومتر فاصله دارد. در طول مدت اقامت خود در هتل سمفونی حتما از مسجد سلیمانیه استانبول که در نزدیکی هتل سمفونی قرار دارد، بازدید کنید چرا که این شاهکار زیبا بر فراز یکی از هفت تپه ی استانبول واقع شده است. این مسجد زیبا توسط معمار توانمند و ماهری به نام سینان و به دستورسلطان سلیمان اول در سال ۱۵۵۰ بنا شد و پس از ۷ سال با همکاری ۳۵۰۰ صنعتگر در تاریخ ۱۵۵۷ افتتاح شد. مسجد سلیمانیه دومین مسجد بزرگ شهر است و همچنین از نمادهای شهر استانبول به حساب می‌آید. مسجد سلیمانیه اگرچه با مسجد ایاصوفیه شباهت هایی دارند به دلیل یکی بودن معمارهایشان اما ساده تر از آن است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سمفونی بتهوون


هتل سمفونی بتهوون استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت را آرائه می‌کند تا مسافران اقامتی راحت و بدون کمبود داشته باشند. امکانات هتل سمفونی استانبول شامل مواردی است از جمله لابی، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، حمام، سونا، اتاق جلسات، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتل Beethoven Senfoni Hotel ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات بلیط، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور، تبدیل ارز، خدمات دربانی، امکان اجاره خودرو، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل سمفونی استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل لوکس سمفونی بتهوون استانبول علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به چندین زبان خارجی مانند عربی، روسی، انگلیسی و فرانسوی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های شیک، متنوع و مجللی با دکوراسیونی چشم‌گیر و ترکیبی از معماری سنتی و مدرن در هتل سمفونی استانبول وجود دارد. اتاق‌های هتل سمفونی بتهوون بدین شرح است: اتاق‌های لوکس یک نفره، اتاق‌های لوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های لوکس سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل سمفونی تجهیزات مناسبی تعبیه شده‌است تا مهمانان اقامتی فراموش‌نشدنی و شیرین را داشته باشند. امکانات هتل Beethoven Senfoni Hotel شامل این موارد است: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، میز، تلفن، صندلی، سیستم هشدار و اطفای حریق، آیینه، مبلمان، صندوق امانات دیجیتالی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کتری برقی، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سمفونی استانبول امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل سمفونی با الهام از حمام های کاخ عثمانی، تجربه منحصربه‌فردی از سلامتی و آرامش را در حمام سنتی ترکی، سونا، بخش اسپا و ماساژ ارائه می دهد و می‌توانید خستگی‌های خود را فراموش کنید و شادابی و طراوت را به خود هدیه دهید. همچنین می توانید در کلاس‌های ورزشی پیلاتس، زومبا، آکواگیم، ژیمناستیک و ایروبیک همراه با مربیان متخصص شرکت کنید.
رستوران هتل
در رستوران و کافی‌شاپ هتل سمفونی بتهوون می‌توانید در وعده صبحانه، خوراک‌هایی لذیذ و مفصل را در فضایی شیک، دلنشین و دنج میل کنید و صبحی دل‌انگیز را آغاز کنید. همچنین تراسی در بالای هتل سمفونی وجود دارد که امکان نشستن هم در آنجا وجود دارد و چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز از دریا و شهر استانبول دارد که بسیار دیدنی است.

فاصله هتل سمفونی بتهوون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا ستون کنستانتین استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۴.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است