search
menu

هتل Barin Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Barin Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل بارین استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بارین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Barin Hotel Istanbul


هتل بارین استانبول یک هتل سه ستاره مدرن است که در مرکز شهر قدیمی استانبول واقع شده است و برای کاوش در بسیاری از جاهای دیدنی و آثار تاریخی شهر مناسب است. خواه شما یک توریست هستید یا برای تجارت سفر می کنید، این هتل یک انتخاب عالی برای اقامت هنگام بازدید از استانبول است. ۲۶ دقیقه طول می کشد تا خود را با ماشین به فرودگاه استانبول برسانید. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می گیرد. برای کسانی که مایل به گردش هستند، مسجد لاللی، مسجد آبی، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، برج دختر، موزه پرا و کاخ و موزه توپکاپی تنها برخی از جاذبه های گردشگری موجود هستند. میهمانان می توانند یک ایستگاه تراموا را در نزدیکی هتل برای کاوش در منطقه سلطان احمد و بقیه شهر پیدا کنند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر توریستی استانبول، با اقامت در هتل Barin Hotel Istanbul سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل بارین استانبول


کارکنان هتل بارین تمام تلاش خود را به کار می برند تا میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات رفاهی را ارائه می دهد. این هتل به مجموعه وسیعی از خدمات، از جمله خدمات اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، امنیت ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی دارد. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. به هنگام تفریح و گردش می توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. امکان کرایه خودرو برای میهمانانی که می خواهند به گشت و گذار در شهر بپردازند، فراهم شده است. هتل دارای تراس و تراس پشت بام است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
همچنین از استعمال دخانیات در مکان های عمومی هتل Barin Hotel Istanbul خودداری کنید. برای افراد سیگاری اتاق های مخصوصی تعبیه شده است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی از قبیل سرویس خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. افراد بالای ۱۲ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می شود. تخت نوزاد و کودک نیز در صورت نیاز و با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل بارین استانبول عبارتند از: اتاق استاندارد دبل یا توئین و اتاق استاندارد سه تخته.
این هتل دارای ۵ طبقه و ۶۵ اتاق است که اتاق ها طیف گسترده ای از امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال سی دی با کانال های متنوع جهانی، آینه، آشکارساز دود، دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، کمد لباس، آباژور و سیستم تهویه مطبوع را ارائه می دهند. همه اتاق های هتل Barin Hotel Istanbul دارای دکوراسیون زیبا و مبله هستند. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی، دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار نیز است.

رستوران هتل


میهمانان می توانند از میهمان نوازی معروف ترکی در رستوران هتل بارین استانبول که طیف وسیعی از غذاهای لذیذ محلی و غذاهای بین المللی را سرو می کند، لذت ببرند. انواع مختلفی از نوشیدنی ها نیز در بار هتل سرو می شود.

فاصله هتل بارین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است