search
menu

هتل Balin Boutique Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Balin Boutique Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل بالین بوتیک استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بالین بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Balin Boutique Hotel Istanbul


هتل بالین بوتیک در منطقه تاریخی و دیدنی سلطان احمد استانبول قرار دارد. این هتل چهار ستاره اقامتی بی نظیر و به یادماندنی برای مسافران خود رقم می زند. برخی از جاهای دیدنی مشهور مانند کاخ توپکاپی، مسجد و موزه ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و مسجد سلطان احمد تا این هتل فاصله اندکی دارند و بازدید از این شاهکارهای معماری و تاریخی به همه هنردوستان و تاریخ دوستان پیشنهاد می شود. بازار بزرگ استانبول نیز حدودا ۲۰۰ متر تا هتل Balin Boutique Hotel Istanbul فاصله دارد و یکی از مکان هایی است که مطمئنا می توانید چندین ساعت را در آن سپری کنید، بدون اینکه متوجه گذر زمان باشید. علاوه بر اینها، برای بازدید از جاذبه های دیدنی دیگر می توانید با ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه تراموای سلطان احمد بروید و به وسیله آن به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید. برای رفتن به فرودگاه استانبول نیز می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید. از جمله امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، روم سرویس، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بالین بوتیک استانبول


محوطه هتل بالین بوتیک را باغ زیبایی فرا گرفته است و مبلمان چیده شده در محوطه این هتل محل مناسبی برای استراحت و گذر وقت خواهد بود. با توجه به قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت های هتل قابل دسترس است. از لحاظ پارکینگ، محلی در نزدیکی هتل فراهم گردیده و استفاده از این هتل شامل هزینه است اما نیازی به رزرو قبلی ندارید. ممکن است برخی از مسافران به قصد کار و تجارت با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر شوند، برای این افراد در مرکز بیزینس امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی و برگزاری جلسات و کنفرانس فراهم گردیده است.
برای مسافرانی که نیاز به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو داشته باشند، به راحتی می توانند با مراجعه به بخش مربوطه در لابی هتل Balin Boutique Hotel Istanbul از این خدمات با پرداخت هزینه مجزا بهره مند شوند. در لابی هتل بخش پذیرش به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و خدمات دیگر مانند اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور و بلیط گردشگری نیز در لابی هتل بالین بوتیک انجام می گیرند. علاوه بر اینها، برای دوستداران خرید نیز مغازه های سوغاتی فروشی در لابی این هتل دایر گردیده است. پرسنل این هتل بسیار کارآزموده بوده و همگی به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، رومانیایی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عایق صدا بوده و اقامتی توام با آرامش را تجربه خواهید کرد. اتاق ها در این هتل دارای دکوراسیونی سنتی با کاغذ دیواری و پرده های منحصربفرد و فرش های طرح دار هستند، مطمئنا از این همه هنر در طراحی اتاق ها لذت خواهید برد. انواع اتاق ها در هتل بالین بوتیک عبارتند از اتاق دوبل یا توئين سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر و اتاق سینگل سوپرییر. سیستم تهویه مطبوع هوا در همه اتاق ها دایر گردیده و دمای متعادلی را در داخل اتاق ها تجربه خواهید کرد. همچنین از امکانات دیگر در اتاق های هتل Balin Boutique Hotel Istanbul می توان به تلویزیون، مینی بار، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، لوازم شستشو، فضای نشیمن، بالکن و تختخواب های استاندارد اشاره کرد. اتاق ها چشم اندازی رو به منطقه تاریخی شهر دارند و در همه اتاق ها حمام اختصاصی نیز با امکانات کامل دایر تعبیه شده است.

رستوران هتل


همه روزه در هنگام صبح می توانید صبحانه سلف سرویس نوش جان کنید. در قسمت بار این هتل نیز انواع نوشیدنی های گرم و سرد در دسترستان خواهد بود. رستوران موجود در این هتل Harems Café & Restaurant نام دارد و وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار، عصرانه، شام، شبانه و چای به صورت منویی در این رستوران سرو می شوند، همچنین می توانید انواع پیتزا، استیک و غذاهای ترکی را نیز در این محل سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل بالین بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲۲۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است