search
menu

هتل Azade Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Azade Suites Istanbul
امکانات هتل آزاده سوئیتس استانبول
خدمات هتل آزاده سوئیتس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آزاده سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Azade Suites Istanbul


هتل آزاده سوئیت استانبول در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته و با مسجد آبی تنها ۵۰ متر فاصله دارد. مسجد آبی یکی از شاهکارهای بی‌نظیر معماری در جهان است و ساختمان این مسجد چنان شکوه و عظمتی دارد که بدون شک در زیبایی‌های آن غرق خواهید شد. این مسجد یکی از بزرگترین ساختمان‌های تاریخی جهان است و خود به تنهایی دلیلی برای توریستی بودن شهر استانبول به شمار می‌رود. علاوه بر آن اماکن تاریخی بسیار جذاب دیگری مانند کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا و… نیز در فاصله بسیار نزدیکی از هتل آزاده سوئیتس قرار گرفته‌اند و با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در هتل Azade Suites اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

امکانات هتل آزاده سوئیتس استانبول


هتل آزاده سوئیت استانبول علاوه بر نزدیک بودن به اماکن توریستی و گردشگری به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که مایل باشند در سواحل فوق العاده زیبای استانبول قدم بزنند و از تفریحات موجود در آن لذت ببرند. تراس پشت بام این هتل منظره فوق العاده جذابی رو به شهر و دریای مرمره دارد و مهمانان ساکن در هتل برای استراحت و وقت گذرانی از این مکان استقبال زیادی می‌کنند. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و تنوع و کیفیت مواد غذایی وعده صبحانه بدون شک برای شما جذاب خواهد بود. هتل دارای یک رستوران نیز است که می‌توانید طعم دلچسب انواع غذاهای ترکی را در آن تجربه کنید و لحظات زیبایی را در سفر برای خود خلق نمایید. استفاده از اینترنت برای ساکنان هتل رایگان است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند باشند. مرکز آب گرم و جکوزی نیز از امکانات ویژه این هتل هستند که مهمانان می‌توانند برای رفع خستگی و آرامش از این امکانات استفاده کنند. پارکینگ رایگان، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت عروس، بوفه کودک پسند و… از دیگر امکانات موجود در Azade Suites هستند.

خدمات هتل آزاده سوئیتس


خدمات متنوعی در هتل آزاده سوئیت استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که سبب شده‌اند این هتل در زمره هتل‌های محبوب شهر استانبول قرار بگیرد و طرفداران دائمی مخصوص به خود را داشته باشد. پرسنل هتل آزاده مهمانان این هتل را عضوی از خانوداه بزرگ هتل می‌دانند و از هیچ تلاشی برای کمک و راهنمایی به مسافران فروگذاری نمی‌کنند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. کرایه خودرو از خدمات ویژه هتل است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا با کرایه یک خودرو شخصی به تمام نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشند و از سفر لذت ببرند. هتل دارای میز تور نیز است که که مهمانان را برای تجربه سفری زیباتر راهنمایی می‌کند. خدمات دربان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، سرویس اتو و… از دیگر خدمات موجود در هتل Azade Suites هستند که با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل


واحدهای اقامتی Azade Suites دارای فضایی زیبا و دکوراسیون مجلل هستند و رنگ‌های شادی که در طراحی داخلی این واحدها به کار رفته‌اند سبب شده‌اند که مهمانان در هنگام اقامت در واحدها احساس بهتر و زیباتری داشته باشند. از انواع واحدهای اقامتی هتل آزاده سوئیت استانبول می‌توان به اتاق خانوداگی، سوئیت کینگ با منظره دریا، سوئیت جونیور دونفره، سوئیت جونیور ۳ نفره و اتاق خانوادگی ۴ نفره اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات اتاق های هتل


از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل آزاده سوئیت استانبول می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، میز تحریر، تهویه مطبوع، کتری برقی، امکانات اتوکشی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله هتل آزاده سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵۵۰ متر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۸ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است