search
menu

هتل Ayyildizlar Otel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ayyildizlar Otel Istanbul
امکانات کلی هتل آییلدیزلار استانبول
اتاق ها و انواع اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آییلدیزلار استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ayyildizlar Otel Istanbul


هتل آییلدیزلار استانبول یک هتل ۳ ستاره واقع در ساحل منطقه کادیکوی، یک انتخاب محبوب برای مسافران است. این هتل با موقعیت مکانی مناسب دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری شهر از جمله برج دختر، آب انبار باسیلیکا، بازار ادویه، کاخ دلمه باغچه و برج گالاتا دارد و مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده است. از بنادر کشتی می توانید به مناطق Karakoy ، Eminonu و Besiktas با کشتی بروید و با قایق رانی از مناظر خیره کننده بسفر لذت ببرید. فرودگاه صبیحا گوکچن در ۵۴ کیلومتری هتل قرار دارد. شاتل فرودگاهی نیز در دسترس است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Ayyildizlar Otel Istanbul با امکانات رفاهی عالی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است.

امکانات کلی هتل آییلدیزلار استانبول


این ملک امکانات بی شماری از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، سرویس اتاق و رستوران را در محل ارائه می دهد تا بتواند میهمانان را راضی نگه دارد. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق ها و مکان های عمومی در دسترس است. یکی از مزایای هتل این است که با پرداخت هزینه می توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. تورهای پیاده روی و سرگرمی های عصرانه از جمله روش هایی است که می توانید با آن ها اوقات فراغت خود را پر کنید. کانال های تلویزیونی کودکان، فضای بازی و پازل نیز برای کودکانتان در نظر گرفته شده است. برای افرادی که از نظر جسمانی کم توان یا نا توان هستند امکانات ویژه ای از قبیل ویلچر و سطح شیبدار در نظر گرفته شده است تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.
یک صرافی در هتل Ayyildizlar Otel Istanbul وجود دارد. اشیای قیمتی خود را می توانید به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. استعمال دخانیات در مکان های عمومی ممنوع است و اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. امکان کرایه خودرو نیز برای گشت و گذار در شهر فراهم شده است. پرسنل مجرب هتل آییلدیزلار استانبول با تسلط به پنج زبان انگلیسی، آذربایجانی، ترکی استانبولی، آلمانی و روسی از میهمانان استقبال می کنند. پارکینگ سرپوشیده و پارکینگ خیابانی برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند در نظر گرفته شده است. برای ریلکس و احساس آرامش بیشتر می توانید از خدمات ماساژ هتل بهره مند شوید. همچنین حمام عمومی نیز در هتل وجود دارد که با هزینه اضافی در دسترس است. ورود به هتل از ساعت ۰۰:۰۰ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲:۰۰ انجام می شود.

اتاق ها و انواع اتاق های هتل


هتل Ayyildizlar Otel Istanbul دارای اتاق های یک تخته، اتاق دبل یا توئین با منظره شهر، اتاق سه تخته کلاسیک، اتاق دبل لوکس سوپریور و اتاق چهار تخته دارای بالکن است. اتاق های مدرن دارای تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند و با دکوراسیون شیک طراحی شده اند. همه آنها مینی بار و تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای دارند. حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکانات اتاق ها به شمار می آیند.

رستوران هتل


هر روز صبح یک صبحانه ترکی در لابی هتل آییلدیزلار استانبول سرو می شود. همچنین می توانید صبحانه را درخواست کرده و در اتاق خود میل کنید. قهوه و چای سلف سرویس رایگان در تمام طول روز در دسترس است. در اطراف هتل رستوران های زیادی با انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی نیز وجود دارد. هتل Ayyildizlar Otel Istanbul دارای بوفه کودک است که غذای کودک دلبندتان را می توانید سفارش دهید.

فاصله هتل آییلدیزلار استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است