search
menu

هتل Avsin Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avsin Residence Istanbul
امکانات کلی هتل آوسین رزیدنس استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوسین رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avsin Residence Istanbul


هتل آپارتمان ۳ ستاره آوسین رزیدنس استانبول در ۱.۲ کیلومتری ستون کنستانتین واقع شده است. این هتل در ۱ کیلومتری مرکز استانبول قرار دارد و با چند دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به موزه ایاصوفیه برسانید. ایستگاه قطار کومکاپی ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen استانبول برای رسیدن به این هتل با ماشین تقریبا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. مسجد سلیمانیه، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا، برج دختر و بازار ادویه جات از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده‌اند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر دیدنی استانبول را داشته باشید، هتل Avsin Residence Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل آوسین رزیدنس استانبول


هتل آوسین رزیدنس استانبول سالن استراحت مشترک، تراس و اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع با پاسیو و وای‌فای رایگان را ارائه می‌دهد. خدمات کرایه اتومبیل در هتل آپارتمان موجود است. این هتل همچنین برای راحتی و آسایش میهمانان خود خدماتی از قبیل میز تور، میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل استفاده کنند.
کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی هتل Avsin Residence Istanbul ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در لابی و مکان‌های عمومی در دسترس است. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین به هنگام گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. سیسیتم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش نشانی نیز برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار در این هتل تعبیه شده است. هتل آوسین رزیدنس دارای محیطی بسیار تمیز و دلنشین است و خدمات خانه‌ داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و روسی صحبت کرده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. هزینه‌ای برای اقامت کودکان زیر ۲ سال در این هتل دریافت نمی‌شود. سرویس اتاق نیز در این هتل ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آوسین رزیدنس استانبول دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، آپارتمان استاندارد، آپارتمان یک خوابه و اتاق دبل اقتصادی است که متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله هستند. آن‌ها همچنین مجهز به تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، میز اتو، اتو، کمد لباس، یخچال و کتری برقی هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. واحدها دارای کف پارکت و آشپزخانه کاملا مجهز هستند. تختخواب برای مسافران دارای کودک ارائه می‌شود. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر یک از اتاق‌های هتل Avsin Residence Istanbul وجود دارد.

رستوران هتل


هر روز صبحانه حلال به میهمانان ارائه می‌شود. همچنین میهمانان می‌توانند غذاهای ترکی را در Sadik Usta'nin Yeri که ۵ دقیقه پیاده تا هتل آوسین رزیدنس استانبول فاصله دارد، میل کنند. میوه، شیرینی، تنقلات و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس است.

فاصله هتل آوسین رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است