search
menu

هتل Avantgarde Hotel Taksim Square Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avantgarde Hotel Taksim Square Istanbul
امکانات عمومی هتل آوانتگارد میدان تقسیم استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوانتگارد میدان تقسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avantgarde Hotel Taksim Square Istanbul


هتل آوانتگارد میدان تقسیم از هتل های ۴ ستاره محبوب و مورد توجه در شهر استانبول ترکیه است. موقعیت قرارگیری این هتل در مرکز شهر استانبول به نحوی است که همه توریست ها و گردشگران این منطقه را می شناسند و برای رزرو این هتل علاقه دارند. هتل زیبای آوانتگارد دقیقا در ۱۰۰ متری میدان تقسیم قرار دارد و چشم انداز بی نظیر و هیجان انگیزی از میدان و تنگه بسفر به میهمانان خود هدیه می دهد. خیابان استقلال نیز در چند قدمی این هتل قرار گرفته است و این خیابان مشهور دارای چندین رستوران، کافی شاپ و مغازه هایی است که طرفداران زیادی در میان توریست ها دارد. فرودگاه آتاتورک فاصله ۲۱ کیلومتری تا این هتل دارد که برای دسترسی به این فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی هتل آوانتگارد بهره مند شوید. از امکانات مشهور هتل Avantgarde Hotel Taksim Square Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، سالن بدنسازی، اتاق های ضدسیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آوانتگارد میدان تقسیم استانبول


لابی این هتل دارای سبک و دکوراسیون دلربایی است که توجه همگان را به سوی خود جذب می کند، همچنین در لابی این هتل امکاناتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارند. در همه نقاط هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر است. در محوطه این هتل باغ زیبایی وجود دارد که قدم زدن در این باغ به همه مسافران پیشنهاد می شود، آب و هوای دلپذیر و زیبایی گل ها و درختان مورد پسند مسافران این هتل قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. پارکینگ اختصاصی نیز شامل هزینه بوده و در نزدیکی هتل قرار دارد. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می کنند، در هتل آوانتگارد خدمات رفاهی ویژه ای فراهم گردیده است. حال اگر جزو مسافرانی هستید که به دلیل تجارت اقدام به خرید بلیط هواپیمای استانبول می کنید، بهتر است بدانید که با اقامت در هتل Avantgarde Hotel Taksim Square Istanbul می توانید از مرکز بیزینس و اتاق جلسه و کنفرانس با پرداخت هزینه مجزا استفاده کنید. خدمات دیگری نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز شامل هزینه جداگانه بوده و در لابی این هتل انجام می گیرند. پرسنل مجرب هتل آوانتگارد به زبان های انگلیسی، هندی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل آوانتگارد سالن بدنسازی دایر است که شامل به روزترین دستگاه های ورزشی دنیا بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های متنوعی در هتل آوانتگارد وجود دارند که عبارتند از اتاق دوبل دولوکس با چشم انداز پارک، اتاق دوبل دولوکس با چشم انداز باغ، اتاق دوبل دولوکس با چشم انداز تنگه بسفر و سوئيت با چشم انداز تنگه بسفر. اتاق های موجود در هتل آوانتگارد دارای طراحی مدرن و بی نظیری هستند که همگی شامل تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، چای ساز و قهوه ساز، کتری برقی، میزکار، تلفن و سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده و اقامتی به یاد ماندنی برایتان به ارمغان می آورد. همچنین در داخل همه اتاق های هتل Avantgarde Hotel Taksim Square Istanbul حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. همچنین از پنجره اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی از پارک گزی و تنگه بسفر دیده می شود.

رستوران هتل


همه روزه صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان به همه میهمانان ارائه می شود. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید در رستوران موجود در این هتل غذاهای متنوع و خوشمزه بین المللی و ترکی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل آوانتگارد میدان تقسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک گزی تقسیم: ۲۲۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است