search
menu

هتل Asur Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asur Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آسور استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسور استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asur Hotel Istanbul


هتل آسور از هتل های سه ستاره و مورد پسند گردشگران در شهر استانبول است، زیرا این هتل در بهترین نقطه از شهر و در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است و تا مسجد سلطان احمد و مسجد و موزه ایاصوفیه فاصله اندکی دارد، به طوری که به راحتی در عرض ۲ دقیقه به چندین جاذبه دیدنی دسترسی خواهید داشت. همچنین در هنگام اقامت در هتل Asur Hotel Istanbul رفتن به تنگه بسفر نیز نسبت به بقیه جاها آسان است. در اطراف این هتل تعداد زیادی مغازه و رستوران وجود دارند که برای گشت و گذار محل مناسبی هستند و متوجه گذر زمان نخواهید شد. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت و آغازی سفری پرهیجان خودتان را برای سفری به یاد ماندنی آماده کنید، زیرا پرسنل مجرب این هتل با گشاده رویی به استقبال مسافران می روند و در فراهم کردن اقامتی هر چه بهتر در حال تلاش هستند. توجه داشته باشید که با رسیدن به فرودگاه استانبول به وسیله شاتل فرودگاهی و با هزینه مجزا به هتل دسترسی خواهید داشت. برخی از امکانات ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، روم سرویس و بار.

امکانات عمومی هتل آسور استانبول


بخش پذیرش هتل آسور به صورت شبانه روزی دایر بوده و آماده استقبال از مسافران گرامی هستند. در لابی این هتل چندین بخش دایر گردیده است که برخی از امکانات ارائه شده در لابی عبارتند از میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز، اتاق چمدان و خدمات باربری. با توجه به قوانین هتل آسور اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس بوده و به راحتی می توانید با خانواده و دوستانتان ارتباط برقرار کنید. در حین اقامت در هتل آسور برای استفاده از خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو می توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کرده و هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. اگر برای گشت و گذار در سطح شهر نیاز به اتومبیل داشته باشید، به راحتی می توانید با کرایه اتومبیل از هتل Asur Hotel Istanbul خودتان رانندگی کرده و لحظات خوشی را تجربه کنید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ با هزینه جداگانه ارائه می شود، همچنین استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. از مزیت های دیگر این هتل تسلط پرسنل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آسور دارای دکوراسیونی زیبا و شیک بوده و کف همگی پارکت شده اند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل، اتاق دوبل سوپرییر با بالکن و اتاق توئين استاندارد. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل Asur Hotel Istanbul می توانید از خدماتی نظیر وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های بین المللی، مینی بار، کمدلباس، گاوصندوق، میزکار، کتری برقی و سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق ها بهره مند شوید. حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار هستند. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس همه روزه در رستوران این هتل سرو می شود. برای وعده های ناهار و شام نیز انواع غذاهای بین المللی و ترکی محلی می توانید سفارش دهید. در این هتل دو رستوران به صورت سرپوشیده و روباز وجود دارد که هریک زیبایی های خاص خود را دارند و انتخاب رستوران مورد نظر به اختیار مسافران است.

فاصله هتل آسور استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۹۵۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۹۵۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است