search
menu

هتل Aston Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aston Hotel Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل آستون تقسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آستون تقسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aston Hotel Taksim Istanbul


هتل آستون تقسیم جزو هتل های مشهور و چهار ستاره در شهر استانبول ترکیه است و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان می شود. این هتل زیبا در قلب شهر استانبول واقع شده است و تنها ۲۰۰ متر تا میدان تقسیم فاصله دارد. از تراس های اتاق های این هتل چشم انداز پانورامای بی نظیری از شهر دیده می شود که همگان را به سوی خود جذب می کند. خیابان مشهور استقلال با این هتل حدودا ۲۵۰ متر فاصله دارد، همان طور که می دانید این خیابان سرشار از رستوران، کافی شاپ و مغازه های مختلفی است و برای اکثر مسافران بازدید از این خیابان خوشایند است.
منطقه تاریخی سلطان احمد نیز در ۵ کیلومتری این هتل واقع شده است و چندین جاذبه تاریخی مانند مسجد سلطان احمد، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپقاپی در این منطقه قرار دارند و بازدید از این جاذبه ها به همه گردشگران توصیه می شود. فرودگاه آتاتورک نیز ۲۰ کیلومتر از هتل Aston Hotel Taksim Istanbul فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آستون تقسیم استانبول


با توجه به اینکه در بخش پذیرش هتل آستون تقسیم به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول نگران ساعت پروازتان نباشید و در هرساعتی می توانید از طریق شاتل فرودگاهی به هتل دسترسی داشته و اتاق مورد نظرتان را تحویل بگیرید. همچنین در همه نقاط این هتل به اینترنت وای فای رایگان دسترسی خواهید داشت. در لابی هتل نیز می توانید از خدماتی نظیر تبدیل ارز، اتاق چمدان و میز تور و بلیط بهره مند شوید. براساس قوانین هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید. با توجه به اینکه هتل آستون تقسیم پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، ماشین هایشان را باید در خیابان های اطراف و نزدیک هتل پارک کنند.
پرسنل بسیار مجرب و کارآزموده هتل Aston Hotel Taksim Istanbul در فراهم نمودن اقامتی ایده آل به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند، این پرسنل به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط داشته و صحبت می کنند. در صورت نیاز به خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرند. اگر به منظور سفرکاری عازم استانبول شده اید، با اقامت در این هتل می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی نیز استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل عایق صدا بوده و اقامتی توام با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق خانواده، اتاق خانواده با بالکن و دو اتاق دوبل به هم چسبیده. در اتاق ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا دایر بوده و چیدمانی با وسایل بی نظیر وجود دارد، برخی از این وسایل عبارتند از تلویزیون، کتری برقی، یخچال، کمدلباس، مینی بار، امکانات اتوکشی، میزکار، چای ساز و قهوه ساز، فضای نشیمن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و بالکن. علاوه بر اینها، حمام اسپای اختصاصی نیز در داخل همه اتاق های هتل Aston Hotel Taksim Istanbul فراهم گردیده و این حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی هستند. در داخل اتاق های هتل آستون اجازه استعمال دخانیات را ندارید، بدین جهت افراد سیگاری باید در محیطی به دور از اتاق ها سیگار بکشند.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل Aston Hotel Taksim Istanbul دارای دکوراسیون و طراحی عالی است، برای مسافران صبحانه سلف سرویس در هنگام صبح ارائه می شود، همچنین برای وعده های ناهار و شام نیز انواع غذاهای بین المللی و ترکی را می توانید سفارش دهید. در هتل آستون، علاوه بر رستوران می توانید به کافی شاپ و بار هتل نیز سر بزنید و انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با انواع دسر و کیک نوش جان کنید.

فاصله هتل آستون تقسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است