search
menu

هتل Asitane Life Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asitane Life Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آسیتان لایف استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسیتان لایف استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Asitane Life Hotel Istanbul


هتل آسیتان لایف استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مرغوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی عالی هتل آسیتان لایف استانبول و نزدیکی آن به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، از ویژگی های مثبت و برتر آن به حساب می آید. همچنین، امکانات فراهم شده و رفتار شایسته و محترمانه کارکنان هتل Asitane Life Hotel Istanbul در جلب رضایت مهمانان نقش مهمی دارند. هتل آسیتان لایف استانبول، برای کسانی که دوست دارند جاذبه های استانبول را با پای پیاده کشف کنند، گزینه بسیار مناسبی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آسیتان لایف استانبول


در هتل آسیتان لایف استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با ماشین شخصی شان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی به مهمانان سرویس دهی کرده و به سوال ها و نیازهایشان پاسخ می دهد. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در ضمن، کارکنان هتل آسیتان لایف استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند. لازم است مهمانان بدانند، در هتل آسیتان لایف استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


هتل آسیتان لایف استانبول انواع اتاق ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه ای طراحی کرده است. واحدهای اقامتی هتل آسیتان لایف استانبول شامل اتاق ها خانواده، دلوکس تریپل، دلوکس دبل، سینگل و دلوکس خانواده هستند. چشم انداز برخی اتاق ها را دریای فیروزه ای رنگ تشکیل می دهد. استعمال دخانیات در اتاق ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و از دکوراسیون ساده و دلنشین برخوردارند. زمان تحویل اتاق ها در هتل آسیتان لایف استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام واحدهای هتل آسیتان لایف استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، تلفن، مینی بار، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... در نظر گرفته شده اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


ساعاتی که مهمانان در هتل سپری می کنند، می توانند به فعالیت های مختلف سرگرم کننده پرداخته و از زمانشان استفاده سالم کنند. درباره فرهنگ محلی تورها و کلاس های آموزشی برگزار می شوند که بسیار مفید و آموزنده هستند. شام های موضوعی شبانه از جمله تفریحات محبوب مهمانان در هتل آسیتان لایف استانبول هستند. تورهای پیاده روی، تفریحات شبانه، دوچرخه سواری و ... از جمله فعالیت های تفریحی و سرگرم کننده هتل آسیتان لایف استانبول هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آسیتان لایف استانبول در وعده صبحانه انواع غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ برای مهمانان تدارک دیده و به صورت بوفه ای سرو می شود. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که برای مهمانان میان وعده ها و نوشیدنی های متنوع آماده می کند.

فاصله هتل آسیتان لایف استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۹٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است