search
menu

هتل Asya World Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ASİA World Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آسیا ورلد استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل آسیا ورلد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ASİA World Hotel Istanbul


هتل آسیا ورلد از هتل‌های معروف در منطقه بی اوغلو استانبول است که قدمت زیادی دارد و زمان ساخت این هتل به سال ۱۹۶۸ برمی‌گردد که در سال ۲۰۱۷ نیز به‌طور کامل مرمت و بازسازی شد و از مسافران سراسر جهان استقبال می‌کنند. این هتل زیبا ۷ طبقه بوده و با توجه به موقعیت قرارگیری عالی به چندین جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مشهور نزدیک است، به‌عنوان‌مثال می‌توان به کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی، موزه پرا، موزه معصومیت و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. علاوه بر این جاذبه‌های ذکرشده، به دلیل نزدیکی هتل آسیا ورلد به خیابان استقلال و میدان تکسیم می‌توانید به تمامی نقاط استانبول دسترسی داشته باشید. خیابان استقلال جزو خیابان‌های پرطرفدار و مشهوری است که سرشار از مغازه، رستوران و گالری‌های هنری است، بدین‌جهت از این خیابان دست پر به هتل برمی‌گردید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل ASİA World Hotel Istanbul فرودگاه استانبول است و حدوداً ۳۲ کیلومتر فاصله دارد که مسیر بین هتل تا هتل از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا طی می‌شود. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آسیا ورلد استانبول


با توجه به اینکه در قسمت پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند، بنابراین در هر ساعتی از شبانه‌روز با خرید بلیط هواپیمای استانبول می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. در بخش تور و بلیط گردشگری می‌توانید با انواع جاذبه‌های گوناگون و دیدنی در این شهر آشنا شوید و بلیط ورودی هر یک از این جاذبه‌ها را تهیه کنید. همچنین اتاق چمدان موجود در لابی هتل برای نگهداری وسایلتان تا زمان رسیدن ساعت ‌پروازتان تعبیه‌شده است. برای کودکان نیز تلویزیون با شبکه‌های تلویزیون و کارتونی جهت سرگرمی‌شان وجود دارد. پرسنل این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همین امر سبب گشته تا هتل ASİA World Hotel Istanbul در میان ایرانیان به شهرت برسد و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل اقدام کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل اعم از لابی، اتاق‌ها، رستوران و محوطه اطراف قابل‌دسترس است. همچنین پارکینگ اختصاصی برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند در نظر گرفته‌شده است. بخش صرافی موجود در این هتل برای تبدیل ارز فراهم گردیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق دوبل اکونومی، سوئیت دلوکس، سوئیت خانواده دلوکس، لافت در طبقه آخر و سوئیت جونیور با تراس. این هتل زیبا دارای اتاق‌هایی با سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از طریق روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را در اتاقتان نوش جان کنید. هریک از اتاق‌های موجود در این هتل شامل میز کار، تلویزیون و حمام اختصاصی است. برای قرار دادن وسایل گران‌بها و ارزشمندتان می‌توانید از گاوصندوق موجود در اتاق‌ها استفاده کنید. همه اتاق‌ها به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. از امکانات دیگر اتاق‌های هتل ASİA World Hotel Istanbul می‌توان به چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، وسایل شستشو، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، بالکن و تختخواب‌های اضافه اشاره کرد. همچنین دیوارها و پنجره‌های همه اتاق‌ها در هتل آسیا ورلد عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی توأم با آرامش و آسایش را مسافران تجربه خواهند کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

فاصله هتل آسیا ورلد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است