search
menu

هتل Arya Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Arya Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آریا استانبول
اتاق‌‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آریا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Arya Hotel Istanbul


هتل آریا استانبول در نزدیکی برج دختر و ستون کنستانتین و در منطقه کادیکوی واقع شده است. این هتل ۴.۷ کیلومتر تا مرکز استانبول فاصله دارد. جاذبه‌های گردشگری زیادی از جمله کاخ و موزه توپکاپی، مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا و کاخ دلمه باغچه در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند به همین دلیل این هتل مورد توجه گردشگران بسیاری واقع شده است. میهمانانی که در هتل اقامت دارند می‌توانند به طیف وسیعی از مکان‌ها در مرکز کادیکوی، از جمله رستوران‌هایی که غذاهای لذیذ خیابانی، کباب و غذاهای گیاهی را سرو می‌کنند بروند.
علاوه بر این، بارها و کافه‌های مختلفی در این منطقه قرار دارند که به دلیل زندگی اجتماعی آرام اما فعال در منطقه می‌توانید در آنها وقت بگذرانید. گزینه‌های دیگر برای میهمانان تور بسفر، تور موزه و تور استانبول است که در آن می‌توانند منظره بسفر یا ارزش‌های تاریخی منحصر به فرد استانبول را کشف کنند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۲۶ کیلومتری هتل آریا قرار دارد. اگر به دنبال اقامتی راحت و در عین حال مقرون به صرفه هستید، می‌توانید با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو اتاق در هتل Arya Hotel Istanbul اقامت بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آریا استانبول


این هتل با ارائه ۱۷ اتاق، تجربه اقامت در مرکز شهر را به میهمانان خود می‌دهد که در آن تمام نیازهای آسایش آن‌ها برآورده می‌شود. خدماتی از قبیل میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، اتاق‌های خانوادگی، سرویس اتاق و اینترنت بی سیم رایگان در این هتل ارائه می‌شود. در لابی هتل تلفن، تلویزیون، وای فای رایگان و روزنامه وجود دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Arya Hotel Istanbul ممنوع است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. همچنین خدمات نظافتی به صورت روزانه در هتل آریا استانبول انجام می‌گیرد. برای آسایش خاطر خود می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آریا استانبول عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی و اتاق دبل لوکس. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مجهز به تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی، تلفن، کولر و مینی بار هستند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان شما را به دنیای مجازی متصل می‌کند و برنامه‌های ماهواره ای برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام خصوصی مجهز به دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است. امکانات رفاهی شامل میز و آب بطری رایگان است و خدمات خانه داری روزانه ارائه می‌شود. کارکنان با تجربه هتل Arya Hotel Istanbul به زبا‌ن‌های انگلیسی، فارسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی، قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب و رزرواسیون آنلاین از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول به شمار می‌آیند.

رستوران هتل


هتل آریا فاقد رستوران است اما صبحانه قاره‌ای رایگان همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل بروید.

فاصله هتل آریا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است